1

Onderwerp: Taart buiten de koelkast?

Hallo allemaal,
Ik heb gisteren een kapsel gemaakt en die wil ik vandaag vullen en bekleden, hij wordt vanavond gegeten, kan ik dit buiten de koelkast gedurende een paar uurtjes bewaren? En gaat bokkepootjesvulling en kersen vlaaivulling is. Misschien is hier al een topic over geweest, maar ik weet niet of het aan mijn computer ligt, maar ik kan niet goed zoeken, hij geeft steeds errors.
Alvast bedankt,
Groetjes,
Josien

Groetjes,
Josien

2

Re: Taart buiten de koelkast?

Maak je de bokkepootjesvulling met botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Als je hem vanavond al gaat eten, kun je hem in deze tijd van het jaar ook buiten de koelkast bewaren als er roomvulling en dergelijke in zit, zolang je hem maar koel wegzet (De schuur, een onverwarmde kamer, bijkeuken etc). Zit er geen room in, lukt het zeker!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Hallo,
Het is dus wel met room, Is het een idee om hem verpakt of met een theedoek erover op het balkon te zetten? Of in een kamer met het raam open? Of gewoon toch maar in de koelkast voor die paar uurtjes. Heb hem nu namelijk bekleed moet hem alleen nog versieren...
In ieder geval, bedankt voor de antwoorden!
Groetjes,
Josien

Groetjes,
Josien

5

Ja hoor op balkon kan best. Misschien een grote krat of doos erover zetten, zodat er geen bladeren of iets anders op kan waaien.

Goed dan doe ik dat, Heb hem bijna af, dus dan zet ik hem op het balkon.
Heel erg bedankt allemaal,
Groetjes,
Josien

Groetjes,
Josien