Onderwerp: Howto????
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden (vraag niet zo graag) is er ergnes een howto voor de boobs, vind het helemaal leuk!!!
Alvast bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Howto????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden (vraag niet zo graag) is er ergnes een howto voor de boobs, vind het helemaal leuk!!!
Alvast bedankt.
Hmmm, niemand nog gereageerd...
Ik zal jou ff via pb een linkje sturen...weet namelijk niet of ik dit zomaar in een forum mag zetten....
Moet nog even tijd maken om de regeltjes na te lezen..
KuZz
[move] -------> naar taartdecoratie algemeen
Bedankt hoor ik heb hem ziet er erg leuk uit.
Weer iets om uit te proberen!
Hmmm, niemand nog gereageerd...
Ik zal jou ff via pb een linkje sturen...weet namelijk niet of ik dit zomaar in een forum mag zetten....
Moet nog even tijd maken om de regeltjes na te lezen..
KuZz
Je mag wel een linkje hier neerzetten hoor, ik ben ook wel benieuwd.
Nou ik heb het een klein beetje uitgelegd, maar zal het hier nog effies herhalen...hoop dat ik duidelijk genoeg ben, effies een taart van mij erbij, dat "praat"wat makkelijker
Je bakt een kapsel van 20 cm en twee Ikea bolletjes, geloof 12 cm dat ze zijn...mooi maatje! haha...
De twee bolletjes kun je in lagen snijden, vullen en afsmeren.
De 20 cm kapsel snij je aan beide kanten een "maantje" weg, zodat je een taille maakt. Deze stukken bewaar je!!
Aan de boven kan maak je nog een maantje, dus 3 zijden zijn nu gesneden. De navel komt dus bij rand die nog helemaal heel is. Dit snij in je lagen en vul je. Nu komt het plak werk. Je smeert de taart helemaal af en de gedeeltes die van de "taille"afkomen leg je nu boven aan, dus waar de boobs komen. Dit plak je tegen de 20 cm kapsel. Weer afsmeren... Hierboven op (zo heb je dus boobiehoogte ( hahaha) komen de twee ikea bolletjes. Alles afsmeren en aanelkaar smeren. In de koelkast zetten om wat te laten harden...
Huiskleurig fondant/marsepein uitrollen (je kan de boobs en onderbuik alleen doen, maar ik heb dus 2 laen fondant normaal) Over de taart leggen en buik met smoother glad maken en de rest met de handen.
Dan kun je een bustier of bikini maken... Of zoals ik in thema, voor mijn zwager die gek is van F1!
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is....zal eens foto's maken met een volgende!
Wat ontzettend leuk, ik heb hem opgeslagen, bedankt voor de uitleg!!!
Nou ik heb het een klein beetje uitgelegd, maar zal het hier nog effies herhalen...hoop dat ik duidelijk genoeg ben, effies een taart van mij erbij, dat "praat"wat makkelijker
http://94.100.113.138/391750001-3918000 … _Cbiu.jpeg
Je bakt een kapsel van 20 cm en twee Ikea bolletjes, geloof 12 cm dat ze zijn...mooi maatje! haha...
De 20 cm kapsel snij je aan beide kanten een "maantje" weg, zodat je een taille maakt. Deze stukken bewaar je!!
Aan de boven kan maak je nog een maantje, dus 3 zijden zijn nu gesneden. De navel komt dus bij rand die nog helemaal heel is. Dit snij in je lagen en vul je. Nu komt het plak werk. Je smeert de taart helemaal af en de gedeeltes die van de "taille"afkomen leg je nu boven aan, dus waar de boobs komen. Dit plak je tegen de 20 cm kapsel. Weer afsmeren... Hierboven op (zo heb je dus boobiehoogte ( hahaha) komen de twee ikea bolletjes. Alles afsmeren en aanelkaar smeren. In de koelkast zetten om wat te laten harden...Huiskleurig fondant/marsepein uitrollen (je kan de boobs en onderbuik alleen doen, maar ik heb dus 2 laen fondant normaal) Over de taart leggen en buik met smoother glad maken en de rest met de handen.
Dan kun je een bustier of bikini maken... Of zoals ik in thema, voor mijn zwager die gek is van F1!Ik hoop dat het een beetje duidelijk is....zal eens foto's maken met een volgende!
Is me nog niet helemaal duidelijk, en ik ben niet eens blond, ha
Maar als ik 3 maandjes eraf haal, hoe zet ik dan 2 maandjes in de plaats van die ene die bovenaan zit? Want dat is toch niet dezelfde maat als de borsten?
Oei, met foto's erbij zie ik het vast goed, maar nu vind ik het erg lastig.
Helaas, gebrek aan fantasie he?
Toch maar een linkje plaatsen, ik hoor het wel als het niet mag....
http://www.festkaker.no/index.php?optio … ;Itemid=56
Het is in een andere taal, maar de foto's zeggen genoeg... Succes met het maken ervan.
KuZz
Als je twijfelt of dingen 'mogen' moet je Marianne even mailen.... maare dit mag hoor!
Dorieneliane schreef:Nou ik heb het een klein beetje uitgelegd, maar zal het hier nog effies herhalen...hoop dat ik duidelijk genoeg ben, effies een taart van mij erbij, dat "praat"wat makkelijker
http://94.100.113.138/391750001-3918000 … _Cbiu.jpeg
Aan de boven kan maak je nog een maantje, dus 3 zijden zijn nu gesneden. De navel komt dus bij rand die nog helemaal heel is. Dit snij in je lagen en vul je. Nu komt het plak werk. Je smeert de taart helemaal af en de gedeeltes die van de "taille"afkomen leg je nu boven aan, dus waar de boobs komen. Dit plak je tegen de 20 cm kapsel. Weer afsmeren... Hierboven op (zo heb je dus boobiehoogte ( hahaha) komen de twee ikea bolletjes. Alles afsmeren en aanelkaar smeren. In de koelkast zetten om wat te laten harden...Huiskleurig fondant/marsepein uitrollen (je kan de boobs en onderbuik alleen doen, maar ik heb dus 2 laen fondant normaal) Over de taart leggen en buik met smoother glad maken en de rest met de handen.
Dan kun je een bustier of bikini maken... Of zoals ik in thema, voor mijn zwager die gek is van F1!Ik hoop dat het een beetje duidelijk is....zal eens foto's maken met een volgende!
Is me nog niet helemaal duidelijk, en ik ben niet eens blond, ha
Maar als ik 3 maandjes eraf haal, hoe zet ik dan 2 maandjes in de plaats van die ene die bovenaan zit? Want dat is toch niet dezelfde maat als de borsten?
Oei, met foto's erbij zie ik het vast goed, maar nu vind ik het erg lastig.
Helaas, gebrek aan fantasie he?
hahaha ik snap je vraag...mijn fout, had ik effies moeten schrijven, tis een beetje bijsnijden en "rommelen" zodat de maantjes onder de boobs blijven, maar zo hoog je de boobs dus wel op en heb je echt een figuurtje van een babe met mt 36...
Met fondant erover zie je niks meer van 't geknutsel!
Succes!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Howto????