Re: Smurfentaart... heleboel van Wendy en beetje van mijzelf
Geweldige mooie taart...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Smurfentaart... heleboel van Wendy en beetje van mijzelf
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldige mooie taart...
ik smurf er helemaal stil van, wat is die mooi gesmurft zeg, en ik vind Azarel geweldig!!!!! S U P E R ! ! ! ! !
Dat boetseren vind ik zo knap..... mooie taart heerlijke kleuren (welk merk ??)
Zoals chantie al zei ,dat heb je heel mooi nagesmurft.
Prachtig!!!
Mooi hoor!
hele mooie strakke taart, en harstikke mooi geboetseerd!
Echt heel goed geboetseerd!
Dat boetseren vind ik zo knap..... mooie taart heerlijke kleuren (welk merk ??)
Nou daar gaat ie dan...
De smurfen zijn gemaakt met de kleur "Gentian" van het merk SK professional. Dit merk werd verkocht door de webshop, maar is uit het assortiment.
Het groen van de taart is de kleur "fern", ook van SK professional. Jammer dat deze niet meer verkrijgbaar is. Ik vind het een hele mooie kleur
Tegenwoordig gebruik ik dus "Electric green" van AmeriColor.
Azrael is gemaakt van oranje: kleur "Berberis" van SK Professional en bruin van Wilton.
Ook het geel dat ik gebruik is van Wilton.
Mijn rood heb ik ontdekt bij Wendy: "red extra" van Sugar flair. Tegenwoordig dacht ik ook te koop bij de webshop. Is echt superspul. Je hebt er echt maar een beetje van nodig. Dit in tegenstelling van de Wilton kleur, waarbij het halve potje in een pond marsepein verdween. Dit geldt overigens ook voor de groene kleuren.
Samengevat:
Smurfenblauw: Gentian van SK
Groen: Fern van SK en electric green van Americolor
Oranje: Berberis van SK
Rood: red extra van Sugarflair
Geel: lemon yellow van Wilton
Bruin: brown van Wilton
Het helpt als je de keuren enkele dagen van tevoren klaarmaakt. Ook gebruik ik behoorlijk veel kleurstof, zodat de marsepein goed doorkleurt.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
Wat onwijs knap gemaakt.
Mooi hoor!! Bedankt voor de kleurtips
.
hee
dank je voor je uitgebreide antwoord !!!
erg gaaf!!!!
Wat een super mooie taart ! Hele mooie kleuren en zooo strak afgesneden ! Top !
Wat een mooie taart zeg! Ontzettend goed geboesteerd! 
Fout, jij hebt de taart gemaakt. Je gaat toch ook niet melden wie het recept is, of van wie je de bakblikken heb.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je
Wat een mooie taart zeg! Ontzettend goed geboesteerd!
monique53 schreef:Fout, jij hebt de taart gemaakt. Je gaat toch ook niet melden wie het recept is, of van wie je de bakblikken heb.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je
Corinne
Sugar & Flour
wauw wauw wauw 
Woooooow wat ontzettend gaaf zeg!!!
super taartje weer Corinne! Jouw taarten zijn altijd zo "schoon" .. raar woord, maar zo mooi strak, sprekende kleuren en heel erg lijkende karakters, SUPER! 
Wat heb je dat prachtig gemaakt, een plaatje!!!!
Vind hem helemaal super die taart van jou!!! 
Prachtig gemaakt door jou en ik vind het wel zo netjes van jou hoor dat je Wendy 's naam genoemd hebt! HEt doet niets af aan jouw prestatie!
Heel mooi, ga zo door....
Wow, wat mooi geboetseerd.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Smurfentaart... heleboel van Wendy en beetje van mijzelf