1

Onderwerp: gebruik tips/adapter

Hallo Dames, wie kan me helpen, ik heb van de sint de adaptor groot/klein uit de webshop gekregen en een flink aantal tips van wilton. Maar hoe zet ik die tips vast in die adaptor? Ze vallen er toch doorheen?? Wie laat mij het licht zien?

2

Re: gebruik tips/adapter

Op de adapter zit ook iets wat je eraf kan draaien, het grote stuk de adapter zelf doe je in je spuitzak totdat hij strak genoeg zit dus misschien moet je je spuitzak wat afknippen.
dan doe je je spuitmondje in dat losse draai dingetje wat je van de adapter heb afgehaald en dan kan je de via de buitenkant van de spuitzak op de adapter draaien.

en dan is de grote adapter voor je grote spuitmondje en de kleine voor de smalle spuitmondjes.

Ik hoop dat je het zo een beetje snapt.

3

ja ik snap het wel, maar spuitmondje valt daar echt door heen hoor! gaten zijn veeeeeeel groter dan de doorsnee van het spuitmondje. Snap geen hout hier van

4

Dan heb je denk ik een grote adapter en standaard spuitmondjes gekregen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

welke spuitmondjes heb je???

en welke adapter heb je?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1100
heb je die???

ik heb die adapter zelf niet, maar heb hem wel eens gezien en heb die kleine spuitmondjes van wilton en ik kan me voorstellen dat die daar te klein voor zijn

ik heb deze en daar passen ze wel op: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=195

je hebt van wilton ook tips die groter zijn en die passen wel op je adapter

kan je m nog ruilen?? Of moet je dan helemaal naar spanje?? of wachten tot volgend jaar? ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Marianne schreef:

Dan heb je denk ik een grote adapter en standaard spuitmondjes gekregen?

Hmmm ik twijfel nu een beetje op mijn lijsjte stond namelijk de groot/klein adaptor, heb nu ook een adaptor met 2 ringen gekregen, maar qua uiterlijk lijkt hij op de grote adaptor, hmmmm rare toestand, ga maar eens mailen denk ik met de webshop (daar is de sint wezen shoppen namelijk ;-) )

7

Die Sint weet ook precies waar de leuke winkeltjes zijn huh!

8

hihi Sint had goede aanwijzingen gekregen hoor :-)