1

Onderwerp: geboortestempels

even een vraagje......ik zie op jullie taarten steeds van die geweldige babystempels (die in die kleine vierkantjes) voorbij komen en heb al in de webshop gekeken maar kan ze nergens vinden, waar hebben jullie die gekocht want ze zijn echt super leuk.

alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes,
Diane

er zijn vaak honderd reden om iets niet te doen, maar juist die ene reden om het wel te doen zou genoeg moeten zijn!

2

Re: geboortestempels

Ik heb ze bij het Kruidvat en de Pipoos vandaan.
Groetjes, Marjolein

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

3

Ik heb ze ook bij kruitvat gekocht

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

4

Ja kruidvat, action had laatst ook, maar dat waren volgens mij kerststempels?

5

Als je ze niet ziet bij kruidvat. Gewoon even vragen.. Bij mij kwamen ze achter andere spullen vandaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

De babystempels zijn inderdaad van de kruidvat geweest.

Volgens mij kan je ook iets vergelijkbaars kopen bij Pipoos, maar wel gelijk een stuk duurder.

Groetjes Tweety!

7

Ik heb ze vorige week nog bij de Kruidvat gehaald voor 2,99 euro voor een doosje met 9 verschillende stempels. Ze hebben ook een kerstvariant. Bij Pipoos kosten ze volgens mij 19,95 euro, maar dan heb je er veel meer. 3 x raden wat ik van Sinterklaas krijg...

groetjes, Ageeth

8

taartechnische beginner schreef:

Ik heb ze vorige week nog bij de Kruidvat gehaald voor 2,99 euro voor een doosje met 9 verschillende stempels. Ze hebben ook een kerstvariant. Bij Pipoos kosten ze volgens mij 19,95 euro, maar dan heb je er veel meer. 3 x raden wat ik van Sinterklaas krijg...

zijn dit dan speciale stempels om mee te bakken of gewoon stempels waar je ook mee op papier kan stempelen?

er zijn vaak honderd reden om iets niet te doen, maar juist die ene reden om het wel te doen zou genoeg moeten zijn!

9

net even op de site van Pipoos gekeken, maar jullie bedoelen echt stempels waar je mee kan stempelen op papieren. Daar zou ik nou echt nooit zelf op zijn gekomen.

iedereen bedankt voor de reacties, ik ga morgen gelijk even bij het Kruidvat kijken.

10

Ik heb hier in Zeeland al bij meerdere kruidvat filialen naar de stempels gezocht (en gevraagd) Tot nu toe zonder succes!

Nu komt mijn heel onbeschaamde vraag....

Wie komt er bij het kruidvat, en wil ze voor mij kopen, en dan naar mij versturen??? Ik wil graag van tevoren al het bedrag op je rekening storten, met rente! ;) IK zou ze heeeeeeeel graag hebben, maar mijn zoektoch heeft tot nu toe hier niks opgeleverd :(

Groetjes.....Laura

11

Goedemorgen,
Voor mij geldt hetzelfde ik ben vanmorgen bij twee winkels geweest maar zonder succes, dus mocht iemand ze tegen komen en bereid zijn ze voor mij te kopen heel graag. uiteraard betaal ik vooraf.

groetjes,
diane

12

LauraV schreef:

Ik heb hier in Zeeland al bij meerdere kruidvat filialen naar de stempels gezocht (en gevraagd) Tot nu toe zonder succes!

Nu komt mijn heel onbeschaamde vraag....

Wie komt er bij het kruidvat, en wil ze voor mij kopen, en dan naar mij versturen??? Ik wil graag van tevoren al het bedrag op je rekening storten, met rente! ;) IK zou ze heeeeeeeel graag hebben, maar mijn zoektoch heeft tot nu toe hier niks opgeleverd :(

Hey ik heb je ze laatst bij de kruitvat in Middelburg Zuid gehaald. Zal ik daar voor je kijken. Waarschijnlijk ben ik daar vrijdag weer in de buurt.
Ga ze alleen niet opsturen. Ophalen kan in Middelburg, Goes of evt. Nieuwerkerk

13

Oooow geweldig Lientje!!! Kan er best omkomen in Goes bijv.....Wat zou je me daar blij mee maken....Ik hoor het wel als je ze hebt.

Iig heeeeeel erg bedankt alvast!!!

Groetjes.....Laura

14

ik zal vrijdag voor je kijken dan kan ik ze op maandag of donderdag meenemen naar Goes.
Je hoort er nog van!

15

Diane B. schreef:

Goedemorgen,
Voor mij geldt hetzelfde ik ben vanmorgen bij twee winkels geweest maar zonder succes, dus mocht iemand ze tegen komen en bereid zijn ze voor mij te kopen heel graag. uiteraard betaal ik vooraf.

groetjes,
diane

Hoi Diane,

Ik heb nog een van elke set in de kast liggen mocht je ze willen.

Het zijn 3 verschillende setjes, 1 bloemetjes en bijtjes, 1 kerst en 1 baby setje.
Heb net geprobeert, en het past door de brievenbus. Als ik ze in een grote envelop doe kan ik ze wel naar je toesturen.
Weegt in totaal 285gr met verpakking voor alle 3 (2,20 verzendkosten dus.)

Ook bij de Action zijn er stempels te verkrijgen, vooral kerst stempels. Ook erg leuk (ja heb ze ook gekocht ;) Of bij de Hema zijn er ook wat zit ik me net te bedenken. Lijkt veel op de stempels van de kruidvat.

Ik hoor het wel.

Groetjes!

Groetjes Tweety!

16

Alleen de babystempels heb ik gezien bij de kruidvat.

de rest zijn overal te verkrijgen ;)

Groetjes Tweety!

17

Lientje...hoop dat ze er nog zijn, succes! Ik hoor het wel....

Groetjes.....Laura

18

bij ons zijn ze uitverkocht. toen ik er naar vroeg wist de verkoopster al niet eens wat ik bedoelde. een ander zei toen dat ze die niet meer hadden.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

19

Nou Tweety, ik zou die babystempels graag van je overnemen. Bij onze Kruidvat wisten ze echt niet wat ik bedoelde! Jammer hoor, ik zou de goeie ouwe sint erg dankbaar zijn geweest. Dus als het kan dan graag! Maar alleen als Diane ze niet meer hoeft natuurlijk.

groetjes Syl

20

Lientje, ik ben ook wel erg benieuwd of de stempels daar nog zijn, ik heb nl. ook interesse en woon toch ook in Zeeland ;)

Groetjes,
Marianne

21

LauraV schreef:

Lientje...hoop dat ze er nog zijn, succes! Ik hoor het wel....

Baal baal baal.. Ze hadden ze niet meer... Alleen nog de kerststempels.
Ik heb het zelfs nog gevraagd voor je.

22

latinsista: er zijn 2 wachtende voor je ;)

Groetjes Tweety!

23

Oooooow wat jammer!! :( Was er al bang voor...Maar heel erg bedankt voor de moeite die je hebt gedaan!! Iemand anders die ze voor me kan vinden???? Of ze liggen heeft, en er nik mee doet???
Snap niet dat Diane nog niet heeft gereageerd, die vroeg het toch gelijk na mij???

Groetjes.....Laura

24

Ik moet vandaag naar de kruidvat, zal ik eens kijken of ze de baby stempels hier hebben?

Groetjes

25

ik kijk ook nog ff voor jullie ga er zo heen

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl