1

Onderwerp: Ace of Cakes!

Kijk via deze link een aantal afleveringen van the "Ace of Cakes" van FoodNetwork. O.a. een supergave Harry Potter Hogwarts cake!!

Groetje,
Toetje

2

Re: Ace of Cakes!

Heeeeeelemaal geweldig, ik heb net anderhalf uur achter elkaar zitten kijken! Ik heb altijd gedacht dat ik van taart maken nooit mijn beroep zou willen maken, maar als ik dit stelletje zo aan het werk zie, zou ik best mee willen doen :)  Misschien een dagje of zo? Ze zijn in ieder geval vreselijk grappig, en geweldig goed!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Jaaaaaa....dat stelletje is me toch mega gaaf...en zooooo leuk...zucht...heb nog veel te leren...dat ziet er schitterend uit h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Deal!!!! :) :) :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Wauw......................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natascha

Groetjes Natascha

6

Het is zo jammer dat we FoodNetwork niet kunnen ontvangen in NL. Ik zou dagen voor de buis hangen :lol:. Dit is echt een maf zooitje bij elkaar uit Baltimore, maar ze maken zulke gave dingen, echt niet normaal!

Groetje,
Toetje

7

Sinds ik de link zag hier.. Raak ik niet uitgekeken :lol: Zooooow gaaaffffff

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

wow amazing! awsome! and maybe more...ik wil dit ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onwijs gaaf zeg, wat een werk...pff. Maar hoe krijgen ze het gedaan hey, super!!

10

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord! Geweldig!
Alles al bekeken .... :( Ik wil meeeeheeeer!

Groetjes Marjolein

11

Miepje53 schreef:

Ik wil meeeeheeeer!

Surf dan maar eens naar de website van Charm City Cakes voor nog veel meer leuks in hun taarten gallery!!

Groetje,
Toetje

12

Toetje schreef:
Miepje53 schreef:

Ik wil meeeeheeeer!

Surf dan maar eens naar de website van Charm City Cakes voor nog veel meer leuks in hun taarten gallery!!

Bedankt!! Zo slim was ik nou zelf weer niet :P

Groetjes Marjolein

13

Nou samen een megafr

groetjes Syl