Re: Coole hakschoen en shoptasjes...
wauw wauw wauw 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Coole hakschoen en shoptasjes...
wauw wauw wauw 
Pr8ig! Schitterend! Mooie kleuren! Dat zilver maakt um helemaal af! Idd coole hakschoen en shoptasje. Wat zal je dochter er mee in haar nopjes zijn geweest.
Gefeliciteerd!
Helemaal top!Dat rose/zwart/zilver is super.
KLAP (mond was opengevallen van verbazing en even weer dichtgedrukt)....echt fabeltastisch. Ben net begonnen met taarten bakken, maar ik hoop dat mij dat over een jaartje of 10 ook lukt.
En van harte met je dochter.
Groetjes Saskia.
Gefeliciteerd met je meissie.
Zoals we van je gewent zijn, weer een prachtige schitterende taart,
en wat een leuke details, hij is super.
Aah oke, nou snap ik het!
Ik bedoelde inderdaad die rand van 'de doos' haha!
Dank je.
Wauw...*mond valt open*
Mag ik je ook nog wat vragen? Dat zilver, verf je dat erop als alles al op de taart zit?
Het ziet er errug mooi uit!
Wauw! Wat een super, geweldige taart! Dat riempje... ik ben er helemaal weg van
!
Even voor de duidelijkheid
: ik ben weg van de hele taart hoor!
En natuurlijk ook gefeliciteerd met je dochter!
wouw....die is gaaf!
Wat een geweldig mooie taart.
Ohhhhhh....wauwie.....wat mooooooi!
Ooooooohhhhh!! Wat een prachtige taart, ik ben er stil van (en dat gebeurt niet vaak!!) In een woord FANTABULOUS!!!
Wauw...*mond valt open*
Mag ik je ook nog wat vragen? Dat zilver, verf je dat erop als alles al op de taart zit?
Het ziet er errug mooi uit!
Nee hoor, dat doe ik vantevoren. Ik poeder het zilver droog, zonder alcohol, en blaas dan het overtollige poeder weg (dus als ik dat op de taart zou doen zou de hele taart zilver worden
).
Het is evengoed altijd oppassen met de zilveren onderdelen, want als het scheef zit geeft het gelijk vlekken...
Waaauuuuwww wat een geweldige taart. Helemaal top 
Oh, ik zou bijna zeggen: gadverdámme wat een vreselijk, akelig, prachtige taart toch weer. Maar dat komt voort uit pure jaloezie
Maar zonder gein: jouw/jullie taarten zijn werkelijk gew
Zo mooi, echt geweldig!!!!!!!!!!!!!
Mijn mond valt open van verbazing. GAAAF!!!!
Ooooooooooooh wat en prachtige taart, zo mooi op het perfecte af SCHITTEREND
Marwa schreef:Wauw...*mond valt open*
Het ziet er errug mooi uit!Nee hoor, dat doe ik vantevoren. Ik poeder het zilver droog, zonder alcohol, en blaas dan het overtollige poeder weg (dus als ik dat op de taart zou doen zou de hele taart zilver worden
).
Het is evengoed altijd oppassen met de zilveren onderdelen, want als het scheef zit geeft het gelijk vlekken...
Aha! Mijn zilver vlekt dus ook altijd...
dankjewel!
Wat een plaaaaatje! Heel gaaf, die sla ik dus ff op, dat begrijp je zeker wel 
Groetjes, Jose
Ik heb hier maar een woord voor: GEWELDIG MOOI. O sorry dat waren er toch weer twee, je ziet het lukt toch niet in een woord.
tsja wat kan ik zeggen. 
Prachtig, geweldig, fantastisch en falbelachtig?
Geen van allen geven goed genoeg aan hoe mooi iuk deze vind. 
Gefeliciteerd he.
Ohhhhhhhhhhh deze is echt zoooo mooi.....wat heb je dat ongelooflijk knap gemaakt zeg......
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Coole hakschoen en shoptasjes...