Onderwerp: Kan je door je kapsel schuddenbuikjes doen??
Vraag staat eral.. :)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan je door je kapsel schuddenbuikjes doen??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraag staat eral.. :)
Hoi,
Ja dat kan prima, maar ik zou ze wel fijnstampen, anders heb je allemaal stukjes in je deeg, tenzij je dat wilt natuurlijk.......
Ik doe wel eens speculaas kruiden door het kapsel heen, is ook lekker en vergelijkbaar.
ja dat kan heel goed, en volgens mij hoef je ze niet fijn te stampen. Ik bak vaker pepernoten brood en dan mik ik daar gewoon pepernoten in. Je ziet daar niets van terug. Schuddebuikjes zijn kleiner, dus ik denk dat het geen probleem is.
Dank jullie wel!! Biscuit staat in de oven MET schuddebuikjes!! Ben benieuwd!! :)
Oeh laat even weten hoe het is geworden, ben heel benieuwd!
Oh lekker zeg! Heb je ze er in z'n geheel in gedaan of heb je ze nog gestampt?
Ben benieuwd hoe het smaakt, wat voor vulling ga je erbij doen?
Ik gebruik schuddebuikjes altijd door de mix voor kruidcake van Soezie. Gewoon in zijn geheel
En als ik jullie mag zeggen: die mix is me toch heerlijk! Echt een subtiele kruid smaak, helemaal lekker.
Ik heb er net 2 gebakken en die ga ik voor Sinterklaasavond in een dak veranderen, naar voorbeeld van een andere forummer. Jummie! Weer eens wat anders dan banketstaaf (wat ik ook erg lekker vind hoor!)
Groetjes, Mireille
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan je door je kapsel schuddenbuikjes doen??