1

Onderwerp: Kan dit??? En wat is wijsheid!!

Ik wil voor zaterdagavond een sinterklaas taart maken, met als vulling slagroom met speculaasjes erdoor. Zou dat uberhaupt wel lekker zijn?!?!?!
Maar ik heb vrijdag dus geen tijd om te maken ivm sinterklaas bij andere familie. Zou ik hem donderdagavond kunnen maken en dan zaterdag eten, of woensdag maken en invriezen. Wil hem wel bekleden met marsepein??
Wat zouden jullie doen????
Alvast bedankt voor de moeite

Om al mijn taartjes te zien klik dan op de link
www.freewebs.com/channycakes

Re: Kan dit??? En wat is wijsheid!!

Heel erg lekker met speculaasjes! Botercreme is misschien makkelijker met invriezen, ik zou hem namelijk op woensdag maken en invriezen...

Groetjes Renske

3

Ja zeker, woensdag maken en invriezen. Weet je wat ook erg lekker is botercreme met speculoos pasta, bij AH te krijgen.

heb toevallig vanmiddag een proefpakketje binnen gekregen van de speculoos. Haha maar zou ik het niet met slagroom kunnen doen??? Ben niet zo gek op botercreme!!

5

met banketbakkersroom lijkt met ook lekker.

Kan ook met slagroom, maar in combinatie met invriezen zou ik niet zo snel slagroom gebruiken. Bbr aangemaakt met water kan natuurlijk ook.

Groetjes Renske

7 Laatst bewerkt door chantalkoordes (01-12-2008 22:27)

dus BBR en dan speculaasjes erdoorheen :/
Of bedoelen jullie dat niet??

8

Hee zus, waarom neem je die taart niet gewoon vrijdag mee joh, lijkt mij een veel beter idee ( in ieder geval voor mij hahaha) Nee hoor geintje, ik ben al bezig met een taart voor pakjesavond. Zie je dan he ( enne vergeet mn kadootjes niet :P )

Een slordige keuken is een blije keuken.
Mijn keuken is absoluut in de zevende hemel

9

Ik vries taarten met slagroom zonder problemen in, vind botercreme dus ook niet zo lekker.
Gewoon lekker slagroom en speculaasjes doen, lijkt me heerlijk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Hey zus, ik verheug me op jou taart vrijdag. Haha. Ik maak hem zaterdagoverdag dan hoef ik niets in te vriezen. Ik denk dat ik ipv speculaas, schuddenbuikjes ga gebruiken. en dan gewoon met slagroom.