Re: Na twee babietjes verfrommeld te hebben, hier
En deze wou ik jullie niet onthouden.. Is het niet een schatje??
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na twee babietjes verfrommeld te hebben, hier
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En deze wou ik jullie niet onthouden.. Is het niet een schatje??
Eigenlijk vind ik baby 1 het mooist alleen een beetje 'beenloos' misschien
?
Maar de 'blijfbaby' is ook schattig en heeft een heel lief taartje om op te zitten!
Ze heeft wel benen maar daarna door het inpakken met roosblaadjes zag je ze niet meer. Daarom ook verfrommeld 
Alleen het onderwerp al "na 2 babietjes verfrommeld te hebben".
leek dramatisch te worden, maar gelukkig viel het mee, en waren het gewoon afgekeurde geboetseerde babies. hahaha 
Ah wat een lieverdje.Heel goed gemaakt.
Oh wat schattige foto van de echte baby.Wat een lieverdje. De nep baby past prima bij de echte baby 
Ik ben van mening veranderd, ik vind de 4e baby het leukst 
Ik vind hem echt heel mooi Jolanda, of ligt dat aan de naam:lol:
Je eerste 2 baby's vind ik trouwens ook goed gelukt hoor, vooral die eerste eigenlijk
Ahhhhhh...wat een dotjes...en dat schatje op de bank mag je gerust mee nemen naar mij 
Je hebt gewoon de Babygave! Iedereen vond ze alle 3 mooi! Volgende keer niet verfrommelen hoor, gewoon bewaren voor de volgende taart 
Ach, wat lief. Ik vind baby 1 ook goed gelukt hoor. Baby 2 lijkt wat op Sugerly Hooper, hahaha.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na twee babietjes verfrommeld te hebben, hier