Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Harttaart met bloemetjes naar Lindy Smith
Wauw wat supermooi gedaan zeg. Krijgen we hier een how to van???

Helemaal mooi!
Had m ook al in dr boek zin staan. Zag er simpel uit maar als je dan de beschrijving leest is het toch altijd ingewikkelder dan je denkt. Vind jou taart er dus super uit zien!
Ik vind hem super en als je hem ziet lijkt hij juist wel heel lastig. Dat naadje zo netjes krijgen, ik zou het ( nog ) niet kunnen.
leuk leuk leuk!!!
en worteltjestaart, volgens eigen recept of uit een pakje?
Ik heb het boek, hij valt inderdaad op! En je hebt hem erg mooi gemaakt! Mooie kleurencombi.
pffffffff die is leuk zeg. zou je je vriendelijk willen zijn om met ons te delen wat de truuk is om die naden zo mooi te krijgen? please 
ik vind ook jouw creme kleur erg mooi, als ik die kleurcombi zie, dan moet ik denken aan de aardbeienvanille lolly van chuppachupp. die is zo vol en romig van smaak, beetje raar misschien, maar die smaak zie ik terug in jouw kleur (snappie hem nog? )
Wat een prachtige en leuke taart,mooi gedaan.
De taart is supermooi maar meen je dat nu WORTELTAART.......!!!!!!!
Wat prachtig gedaan! Ik vind jouw kleuren ook mooier dan die van Lindy 
Heel mooi gemaakt, super!!!!
Ontzettend mooie taart.
ooooooooooooooooooo, Hoezo ik kan het niet goed genoeg!!!Hij is weer GEWELDIG.
De kleuren en ik geloof echt wel dat hij net zo lekker is als hij eruit ziet..
Lieve groetjes van mij
Mooi!
Ben ook benieuwd naar hoe je die naad zo mooi gemaakt hebt! Hij ligt toch tegen elkaar aan en niet over elkaar heen???
Geweldig....en idd..vertel vertel!!!
Erg mooi!!
Mooi en lekker!!
Hij kwam me al zo bekend voor, mooi!!!!!!
Wat ontzettend mooi gedaan...en de kleuren zijn schitterend! 
Prachtige taart. Heb je de twee kleuren eerst zo aan elkaar "geplakt" en toen als
Geweldige taart zeg. Heel goed gemaakt.
heel mooi!
super mooi 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Harttaart met bloemetjes naar Lindy Smith