1

Onderwerp: Hallo allemaal!

Ìk ben Peggy, 17 jaartjes jong, en hou ontzettend van lekkere dingen bakken (vind de rest van de familie ook helemaaaaaal niet erg (A) ). Door het Lush forum ben ik op deze site terecht gekomen en mijn plan was eigenlijk om met kerst de familie te verassen met mooie met marsepein versierde cakejes of een taart!

Maaarrrr... ik ben nou al een tijd hier aan het rondkijken, en moet toch zeggen dat ik niet goed erachter kan komen wat ik nou het beste kan doen.

Heeft iemand toevallig een leuk beginners receptje voor een taart waarin alles stap voor stap wordt uitgelegd? *bloos*

Hartstikke bedankt alvast ennuhh hopen dat ik ooit zulke mooie taarten kan maken zoals die hier op het forum! :O

Groetjes!

2

Re: Hallo allemaal!

Welkom op dit te gekke forum :)

3

Welkom op dit gezellige forum. Je kan hiernaast bij recepten een recept voor basisbiscuit vinden. Heel simpel om te maken. Vullingen..Ja waar hou je van.

Hier vind je wat combi`s  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

Succes en showen he.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Zo wat een snelle reactie's! Bedankt voor de link. Je maakt dus wat ik begrijp basisbiscuit en dan een laag (laagjes) vulling ertussen? Hmz, ik ga nog even verder zoeken!

5 Laatst bewerkt door jolanda71 (28-11-2008 21:26)

Ja zo ga je te werk.

Een how to over hoe taart vullen enzo. Misschien heb je er wat aan.

http://www.keetie.com/pageID_6812821.html

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Helemaal super! Zodra ik iets heb zal ik het zeker showen! :D

7

Dank je wel Jolanda, hier heb ik echt heel veel aan! geweldig!

8

Graag gedaan :D

9

Oeh nou kan ik niet wachten om te beginnen! :O Hmz, ga me van het weekend maar eens ori

Hoi!!!

welkom bij de club en heel veel plezier met decoreren(en opeten).

groet,
saskia ( Bijzonder lekkers Voorschoten)

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

11

Welkom op het verslavende forum :lol:

Succes en veel bakplezier..;)

Groetjes Marlies.

12

Welkom...en veel bakplezier! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Dank jullie wel! Mn ma vind het een leuk idee, dus we gaan deze week eens even in de webshop snuffelen om te kijken wat we