Onderwerp: spiderman hulp gevraagd (met foto)
Dames dit heb ik tot nu toe voor elkaar gebokst met spiderman. Wat hebben jullie nog voor tips als je dit ziet?? Bedankt alvast!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spiderman hulp gevraagd (met foto)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames dit heb ik tot nu toe voor elkaar gebokst met spiderman. Wat hebben jullie nog voor tips als je dit ziet?? Bedankt alvast!
Ik vind hem heel erg mooi,
Misschien wat meer zwarte lijntjes.....
Groetjes Marlies.
ziet er heel goed uit, maar als je bij de zoekfuntie spiderman intoets en dan taartenparade kun je wat voorbeelden zien
En inderdaad wat zwarte lijntjes
jaja zoekfunctie ken ik hoor en vrees niet ik zou niet durven hier wat te vragen zonder de zoekfunctie te hebben gebruikt Maar ik vraag tips voor deze spiderman! Enne waar zou ik die zwarte lijntjes plaatsen?
jaja zoekfunctie ken ik hoor en vrees niet ik zou niet durven hier wat te vragen zonder de zoekfunctie te hebben gebruikt
Maar ik vraag tips voor deze spiderman! Enne waar zou ik die zwarte lijntjes plaatsen?
Was niet kwaad bedoeld Tienne, ik wilde alleen maar helpen
Tienne schreef:jaja zoekfunctie ken ik hoor en vrees niet ik zou niet durven hier wat te vragen zonder de zoekfunctie te hebben gebruikt
Maar ik vraag tips voor deze spiderman! Enne waar zou ik die zwarte lijntjes plaatsen?
Was niet kwaad bedoeld Tienne, ik wilde alleen maar helpen
Weet ik hoor. Had ook nog een knipoog gezet, maar die komt niet helemaal aan geloof ik
Aha, moet zonder - geeft dus de knipoog als het goed is!
pffff gelukkig maar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spiderman hulp gevraagd (met foto)