Onderwerp: Dikke Dora, zelf helemaal niet tevreden over de poppetjes
Ik kreeg die stomme Dora en Boots niet goed, wat een rotklus.
Iemand nog tips? Ik hoor het graag.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dikke Dora, zelf helemaal niet tevreden over de poppetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kreeg die stomme Dora en Boots niet goed, wat een rotklus.
Iemand nog tips? Ik hoor het graag.

Ik vind ze er heel leuk uitzien hoor!
IK vind ze er ook leuk zien...:thumb:
Groetjes Marlies
Ze zijn best grappig hoor!
Ik kan je geen tips geven, heb ze zelf nog niet gemaakt. Leuke taart.
Dat zijn ook zeker niet de makkelijksten! Ik mis vooral de nekjes, en verder is het vooral kijken naar verhoudingen, maar das best moeilijk hoor. Veel oefenen!
ach, dat kan wel eens gebeuren denk ik, zeg je er toch gewoon bij dat ze teveel van jouw lekkere taartjes gesnoept hebben 
Ik heb wel gezegd dat ik het wat moeilijk vond en dat ik zelf de Dora echt te dik geworden vond.
Maar ik vind het gewoon een vervelend gevoel dat ik een taart aflever waar ik zelf dus echt niet tevreden over ben!
Euh, dunner maken?
Nee, ze is evengoed heel leuk hoor!
Hier geen boetseertalent hoor, dus geen tips helaas. Je poppetjes zijn toch leuk geworden, zoiets hoeft toch eigenlijk niet een kopie te zijn van "the real thing"? En een kindje van twee ziet echt geen verschil hoor.
ik vind het een hele leuke taart het meisje zal er vast heel blij mee zijn
Ik heb ook geen tips, heb ze ook nog nooit geboetseerd, maar je kunt duidelijk zien wie het zijn hoor!!
Helemaal leuk
Haha...ja, ze is wel een beetje dik geworden. Ik kan wel zeggen dat het niet zo is maar helaas ook Dora moet bij Sonja langs 
Ik boetseer maar heel weinig (ga me binnenkort wagen aan BdB) maar ik heb wel gehoord dat Dora nou niet de makkelijkste is om mee te beginnen 
Vaak zijn het een heleboel klein truukjes bij elkaar die 't 'm doen en dat kun je toch het beste bij Wendy leren (of van de felicitaartjes
)
Ook wat dikkere Dora is leuk 
Leuk gedaan hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dikke Dora, zelf helemaal niet tevreden over de poppetjes