Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste foto en eerst gemaakte taart (hopelijk lukt het hahah)
Pagina's 1
Mooie taart zeg en dat voor de eerste!!!
Een hele mooie taart..:thumb:
Op naar de tweede......;)
Groetjes Marlies.
Volgende week zal ik voor het eerst gaan puzzelen.... is dat nou erg moeilijk???
Deze vind ik wel erg geslaagd
Mooi hoor!! Goed gedaan voor de eerste keer.
Thanx...ik ben ondertussen al 15 taarten verder,maar dit blijft mijn "kindje" hebben jullie dat ook met je eerste?
Ik vond hem goed te doen als eerste hoor! Moet wel zeggen door iets in de hoogte te werken,doen de puzzeltaarten wel meer.
Ik snap dus niet hoe ik hem "gewoon kan posten zonder die link...ik snap de uitleg ook niet 
Zodra ik dat snap op een of andere maniet zal ik er meer posten
Ik snap dus niet hoe ik hem "gewoon kan posten zonder die link...ik snap de uitleg ook niet
Zodra ik dat snap op een of andere maniet zal ik er meer posten
Zal ik het nog een keer proberen dan:
je tikt in [img](dus vierkant haakje, de letters img en dan het vierkante haakje de andere kant op....) en dan tik je in: de link naar het fotootje uit je album en dan tik je als laatste[/img]
dat dus allemaal achter elkaar op een regel en als het goed is staat je plaatje er dan....
Gewoon even oefenen en proberen door niet meteen op de verzendknop te drukken maar eerst op voorbeeld!
safiro schreef:Ik snap dus niet hoe ik hem "gewoon kan posten zonder die link...ik snap de uitleg ook niet
Zodra ik dat snap op een of andere maniet zal ik er meer postenZal ik het nog een keer proberen dan:
lilo schreef:je tikt in (dus vierkant haakje, de letters img en … ls laatste
Zo doe ik het!
De foto in mijnalbum selecteren(rechts staan er dan alle kleine fotootjes in een lijst). Op de grote geselecteerde foto gaan staan.Rechtermuisknop( nu opent er een tabblad) . Kiezen voor eigenschappen. Er opent weer een tabblad en je ziet dan een link staan bij ADRES. Deze kopieren en plakken tussen je [img]en[/img]
Zo doe ik het in ieder geval en vindt dat wel handig...maar misschien dat de wijze van lilo je meer bevalt 
Wauw!! hij is super!
knap gedaan een echte hello kitty
O ja eigenlijk bedoelde ik ook de link kopieren vanuit mijn album (zoals Knubje het beschrijft), maar aangezien de link wel al geplaatst was nam ik aan dat het probleem 'm zat in de img-tagjes... en heb op de rest minder gelet!
Die ziet er heel mooi uit voor een eerste taart!
Heel erg mooi gedaan!! 
dat ziet er super goed uit...
Heel mooi gedaan.
Helemaal leuk.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste foto en eerst gemaakte taart (hopelijk lukt het hahah)