1

Onderwerp: Mooie hoge kapsels, maarrrrrrrrr

Ik laat ze altijd ff afkoelen in spring vorm,dan maak ik hem los en draai hem om op een bord waar een stuk bakpapier op ligt!!Als ik na 10 min kijk dan plakt het er helemaal aan en komt altijd wel een stuk mee super sondeeeee want bak altijd vrij hoge kapsels!

Hoe doen jullie het?

2

Re: Mooie hoge kapsels, maarrrrrrrrr

ik stort de biscuit eigenlijk gelijk als hij uit de oven komt op een taartrooster. Dan heel even een houten snijplank op de bakvorm leggen (wordt het mooi plat ;)) en dan de bakvorm verwijderen. Het plakt dan wel soms een beetje aan het rooster maar dat kan je makkelijk loskrijgen (met een beetje tact ;))

3

Ik leg hem gelijk op een taartkarton. Zo vries ik hem ook in. Gelijk klaar om gedecoreerd te worden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

jolanda71 schreef:

Ik leg hem gelijk op een taartkarton. Zo vries ik hem ook in. Gelijk klaar om gedecoreerd te worden.

Echt, z

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

5

ik heb dat ook hoor. Ik heb alles al geprobbert ook op rooster hoger zetten. iedere keer omkeren niks helpt. Het blijft vochtig tussen de bovenlag en de cake. Ik vermoed dat het door de heteluchtoven komt, die blaast waardoor er lucht tussen de bovenkant komt. Daar komt dan heel veel stoom tussen en met afkoelen kan dat niet goed weg. Ik prik nu heel veel gaatjes in de bovenkant en dat helt iets

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage