1

Onderwerp: Wat zouden jullie doen????

Baal zo! Op het laatste moment nog een diego taart aangenomen, kon weer eens geen nee zeggen :( Maar het is dus echt een spoedklusje geworden en ik vind hem dus mislukt...Maar ja wat nu?? Bellen en zeggen dat hij uit mijn handen is gevallen :D of ehh voor niks weggeven...of heel veel korting...???

Dit is hem 'Diego redt een bultrug':

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D6T8GTZX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BWMSCOFI.jpg

Harde leerschool, vooraan dus maar wel NEE zeggen als het echt niet uitkomt!!!

2 Laatst bewerkt door jolanda71 (27-11-2008 22:59)

Re: Wat zouden jullie doen????

Nou ten eerste is hij echt niet uit je handen gevallen hoor. Ten tweede hij zit er toch super uit.

Waar vind je hem mislukt???

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ben jij nou?
das een goeie hoor...
Niets korting

cateren is ook gebakjes maken :)

4

wat is dan mislukt? de letters net niet helemaal recht? die kan je toch zo weer opnieuw doen of de staartjes van de walvisjes niet helemaal hetzelfde, zou je ook opnieuw kunnen doen? Maar ik heb wel heeeeeel goed gekeken om toch iets te vinden hoor, maar das dan ook het enige en dan ben ik misschien wel iets te pietepeuterig aan het kijken. De opdrachtgeefster ziet het waarschijnlijk niet eens!!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

5

Nou mijn man vond hem ook niet zo mooi, hij zei: hij is mnder, niet wat hij van me gewend is..en zei ach dan geef je hem toch gratis ofzo :o Dus tja..dan ga je wel twijfelen..
Waar ik hem niet mooi vind? Ik weet niet gewoon heel de afwerking en zo, beetje slordig je ziet dat hij ff snel gemaakt is..vind ik..

6

Nee vind ik niet hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Ik weet niet hoeveel deze bestellers al van jouw hand hebben gekocht....maar ik vind het een enorm geweldige taart. JE zal ongetwijfeld "beter" kunnen als je dat zelf vind, maar......je gaat deze taart absoluut niet voor minder dan de afgesproken prijs weg doen!!!!!!

8

Ik vind je taarten mooi strak bekleed. Diego vind ik super geboetseerd. Het water vind ik niet zo mooi, ook de letters vind ik niet zo.... Maarja, we zijn hier op het forum natuurlijk heel veel gewend!!!! Voor ons is ie heel mooi en voor een buitenstaander is ie geweldig!!!!!
Dus, wat mij betreft geen korting geven, maar de volgende keer beter nee leren zeggen!
Laat je weten wat je hebt gedaan en wat de klant er van vond?
Met mijn man heb ik het zelfde hoor, die is ook niet altijd even enthousiast, word je idd erg onzeker van, maar laat je niet van je stuk brengen!

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

9

Vind hem ontzettend origineel!

En ik zou het gewoon voor je afgesproken prijs doen, hoor!

10

ik zou hem zo willen krijgen hoor, niks mis mee !

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

11

Zeg lieve schat,

Nu heb je er even over geslapen...en denk je er misschien al anders over.
Heb net even je album bekenen en deze taart misstaat helemaal niet in het rijtje hoor.
Ja, er zijn er die ik persoonlijk mooier vind maar er zijn er ook die ik minder vind.
Dus geen korting, gewoon de afgesproken prijs en ik weet zeker dat ze heel blij zullen zijn met deze taart :Y

12

nnicole1234 schreef:

Zeg lieve schat,

Nu heb je er even over geslapen...en denk je er misschien al anders over.
Heb net even je album bekenen en deze taart misstaat helemaal niet in het rijtje hoor.
Ja, er zijn er die ik persoonlijk mooier vind maar er zijn er ook die ik minder vind.
Dus geen korting, gewoon de afgesproken prijs en ik weet zeker dat ze heel blij zullen zijn met deze taart :Y

Misschien ben ik ook wel iets te kritisch naar mezelf, maar ik wil graag vooruit i.p.v. van achteruit. Elke keer weer een wat strakkere taart afleveren. En dat is bij deze zeker het geval niet, gewoon omdat ik er te weinig tijd voor had. En dat geeft waarschijnlijk het ontevreden gevoel. Maar hij wordt vanmiddag opgehaald en ik zal even afwachten wat haar reactie is. In ieder geval bedankt voor jullie reacties, waarschijnlijk ben ik gewoon een moeilijk mens :D onzeker typje, die het te goed wil doen :D Maar volgende keer probeer (:lol: PROBEER) ik echt nee te zeggen!
Mijn man vond Diego juist niet lijken..maar mijn dochters riepen vannochtend alletwee hee mam Diego dus het valt misschien mee! Weet je ik ben zelf al heel kritisch, maar mijn man is nog iets kritischer naar mij toe :s Maar das wel goed dat houdt me scherp :D

13

ik vind hem wel erg mooi zie niets wat mislukt is

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

14

Wedden dat ze hem geweldig vinden! (tenzij die kritiekpunten die je opnoemt aan de achterkant zitten, of gewoon slim foto's maakt, want ik zie ze niet echt) Laat je nog even horen wat ze er van vonden?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Ten eerste: het is een hele leuke taart.
De afwerking is misschien niet helemaal top (maar nog wel ok

Mijn website: Presentaart

16

Misschien is dit niet helemaal wat we van je gewend zijn, MAAR hij ziet er nog steeds super uit hoor!! Niks geen korting!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

Mislukt? wat nou? Hij is prachtig.

18 Laatst bewerkt door Marjo (28-11-2008 14:03)

mascha schreef:

Ten eerste: het is een hele leuke taart.
De afwerking is misschien niet helemaal top (maar nog wel ok

19

Ik vind je 'AHOEAA' echt heel leuk bedacht! Mijn dochters vinden Diego ook leuk en roepen dat altijd in bad... En ik vind je taart mooi hoor!

20

zie hier een prachtige taart en zeker niet mislukt     prachtig  :thumb:

21

hij is mooi, enne is het niet zo als je wilt dan geef je hem toch weg.... jij hoef je dan niet schuldig te voelen en de ontvanger hoeft niet te zeuren , want ht is een mooie om gratis te krijgen.....

22

Ik vond het een geweldige taart hoor,niets mis mee.

23

Je man heeft een bril nodig hoor, ik vind het ook echt diego!
En ik vind dat er ook niets mis is met de taart! Het idee vind ik juist goed bedacht :Y

24

Ik vind hem super!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

25

Gelukkig dat ze de taart prachtig vonden, ik in elk geval ook !!!

Groetjes, Conny

Berichten [ 25 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat zouden jullie doen????