Onderwerp: de zak van Sinterklaas
Net even gemaakt, ik moest wat ruimte in mijn vriezer maken. Nu iemand vinden die ze op wil eten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de zak van Sinterklaas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Net even gemaakt, ik moest wat ruimte in mijn vriezer maken. Nu iemand vinden die ze op wil eten.
Oow wat een leukerds zeg. Leuk verzonnen.
Ik weet wel iemand die ze op wil eten hoor
Ze zijn leuk!
Ik offer mezelf wel op om ze te eten
zien er erg leuk uit
heee leuk gedaan
Ooo wat een schattige zakjes!!
Ik offer me ook graag op hoor
Ohhh, die vindt ik leuk. Volgende week sinterklaas en wilde nog wat leuks maken, mag ik jouw idee stelen? Vindt ze supergaaf, zit toch gewoon cakejes in neem ik aan, lapje marsepein eroverheen?, gaaf, heb nu al zin om ze te maken.
Ja cakejes, italian butter creme met speculaas pasta, bekleed met marsepein.
Ziet er heel leuk uit!
Leuk!! En ik wil ze gerust op eten hoor
Leuk! Ziet er goed uit.....
Het is toch jammer dat Oud Beijerland niet echt om de hoek is bij je, anders was ik er
Nou ikke lust erook wel een,
Jammer dat je zo ver weg woont....;)
Groetjes Marlies.
Ik vind ze superleuk gemaakt! Heb je gemailed...wil ze ook graag maken voor mijn zoon's verjaardag op 3 december!
Leuk en je entourage is ook zo leuk!!
Heel leuk gedaan, leuk idee ook!
zet ze naast je schoen (niet in je schoen, gaan ze stinken ) briefje met mijn adres erbij........krijg ik ze in mijn schoen......zonder verzendkosten
Ik wil ze namelijk wel
erg leuk!!! ik hebze nog ff gauw opgeslagen
Intussen zijn ze al lang op, wist ik veel dat er zoveel gulzige mensen in mijn omgeving waren.
Dat zal vast moeilijk worden om die mensen te vinden Ze zijn nu vast al op. Ze zien eruit om op te vreten. Wat enorm leuk ook gefotografeerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de zak van Sinterklaas