1

Onderwerp: Wat werkt deze site VERSLAVEND!!!

Hoi allemaal,

Ben pas een paar dagen mee aan het lezen, maar wat werkt dat verslavend. Ik lees zoveel bruikbare tips, dat ik niet meer kan stoppen met lezen hihihi. Wil toch even mijn complimenten maken voor deze site, echt SUPER!!!

Zodra ik genoeg info voor mezelf heb verzameld ga ik beginnen. Ik ben nogal precies in dingen en wil meteen goed beginnen, anders geef ik het misschien te snel op. Als het me lukt wil ik proberen om voor volgende week een taart te maken voor sint. Maar moet volgende week veel werken, dus weet niet of ik het haal. Maar ik sta te popelen.

Als ik wat heb gemaakt en ik durf hem te laten zien hihihi, dan zet ik hem zeker online,

Groetjes Rafaela

Veel liefs Rafaëla

2

Re: Wat werkt deze site VERSLAVEND!!!

Welkom Rafaela op dit onwijs gezellige forum...veel plezier met bakken en decoreren...gaat je wel lukken hoor...en vergeet niet om je creaties in de taarten parade te showen!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Hoi Do,

Las dat jij workshops geeft. Welke curses kan je me aanraden als ECHTE beginner?

Groetjes Rafaela

Veel liefs Rafaëla

4

Ja echt he, verslavend. Wacht maar tot je begint met bakken! Als je het druk hebt is het misschien een idee om BABY STEPS te nemen. Dus niet alles tegelijk willen doen. Bijvoorbeeld je taart alvast bakken en dan invriezen tot je het nodig hebt. Dan een andere keer je vulling maken en in de koelkast zetten tot je de taart gaat vullen. Je kunt ook weer een andere keer je marsepein of fondant vast kleuren. Als je alles opbreekt in kleine onderdelen heb je iedere keer niet zoveel tijd nodig.

5

thanx voor de tip. Ga ik zeker doen!

Veel liefs Rafaëla

6

Had je mijn mailtje nog niet binnen?

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Welkom op dit gezellige forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Welkom :)

9

Welkom op het forum...

Succes en veel bakplezier.....
En gewoon showen die taart, want iedere taart heeft wat mooi's....;)

Groetjes Marlies.

Hoi!!!

welkom bij de club en heel veel plezier met decoreren(en opeten).

groet,
saskia ( Bijzonder lekkers Voorschoten)

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!