Onderwerp: ik had voor vandaag toch zo'n leuke opdracht,
tenminste, dat vind ik zelf dan. het moest een stapel worden voor een moeder van een klant uit de kapsalon voor haar moeder die 80 wordt. ze vond mijn eerder gemaakte lime groene taartje met swirl en bloemen erg leuk. dus daar moest ik maar iets mee doen...
nou, dan doen we dat toch. ik vodn het zelf erg leuk om te doen en wonderwel heb ik er nog net geen 3 uur over gedaan. ik schrok er zelf van. de kapsels waren al wel gebakken en ingevroren geweest en die had ik dus laten ontdooien. het liep denk ik gewoon lekker. ben er ook van de week achter gekomen dat de lettertappits het geweldig goed doen zonder truukjes als je de fondant door de pastamachiene haalt op stand 4. ze schieten er heel makkelijk uit en mooi vol van vorm zonder andere kreukels....
onderste op verzoek gevuld met vanillecreme en aardbeienjam getrempeerd met een grenadine siroop en de bovenste is gevuld met vanillecreme op een dun laagje leomcurd en de bovenlaag een iets dikkerlaagje lemoncurd. afmeting onderste 26 cm en bovenste 22 cm.
eigenlijk wilde ik iets minder vaak gaan posten, zeker als de taarten niet veel bijzonders zijn of niet origineel, maar sorry, deze is niet erg origineel (gewoon impressiemat en uitstekers) maar ik ben er toch trots op, dus vandaar dat jullie ze toch voorgeschoteld blijven krijgen 
hier komen de foto's 

Ik vind het echt een leuke kleur ook. En ziet er schitterend uit met die impressiematten!