1

Onderwerp: Voor het eerst in Amerika besteld!

Ik heb samen met Sara voor de eerste keer eens iets uit Amerika besteld!! Vind het heel spannend!!  Ze hadden daar zo'n leuke (en eens andere) cupcakepapiertjes en van die supermooie wrappers!! We konden echt niet aan de verleiding weerstaan!  Nu maar hopen dat alles goed gaat!
Dit is de site: http://www.fancyflours.com/

2

Re: Voor het eerst in Amerika besteld!

Leuke site...

Groetjes Marlies.

3 Laatst bewerkt door nikky (27-11-2008 13:39)

spannend!! amerika heeft ook zulke leuke dingen!!
ik ga ook het 1 en ander bestellen 1 december :-) en als ik volgend jaar weer naar NYC ga ga ik zeker het 1 en ander aanschaffen!!!!!
laat je even weten wanneer je het binnen heb?? ben echt benieuwd hoelang dat duurt..!!
enne gave site zeg....................

4

Daar heben ze ook weer veel te veel leuke dingen, ben benieuwd wat je er van maakt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Pooh schreef:

Daar heben ze ook weer veel te veel leuke dingen, ben benieuwd wat je er van maakt.

Haha ik heb cc papiertjes besteld  :S  daar kan ik heel Limburg van cc's mee voorzien denk ik :lol:
Enne Nikky, ik laat het je weten!

6

amateurtje schreef:
Pooh schreef:

Haha ik heb cc papiertjes besteld  :S  daar kan ik heel Limburg van cc's mee voorzien denk ik :lol:
Enne Nikky, ik laat het je weten!

Heel Limburg is niet nodig, mij is genoeg... wahahaha:D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

Nou dames, het heeft dus precies 1 week en 1 dag geduurd, tot mijn bestelling netjes is aangekomen.  Dit is sneller als mijn laatste bestelling uit Nederland :D :D Wel had ik (uiteraard, want zoiets heb ik dus natuurlijk weer :( )de pech van douanecontrole op mijn pakje gehad te hebben, dus 10€ douanekosten.  Dit maakte het totaal op 41,5€ verzendkosten.  Ik had samen met Sara besteld, dus we delen de verzendkosten door twee, dus dan vind ik het wel de moeite waard.  Idealer zou natuurlijk zijn als je met nog meer mensen kan delen he.
Conclusie: voor mij ZEKER EN VAST voor herhaling vatbaar! :D

8

okey dan!!
dat is wel goed nieuws en beter dat jullie de verzendkosten splitten.
hihihi nou ben benieuwd naar mijn bestelling!!!

9

Ha&llo Inge als je nog eens wilt bestellen in Amerika mag je me gerust mailen en dan zal ik ook eens neuzen op die site en wil dan ook delen in de verzendings kosten!!!!!!!

amateurtje schreef:

Nou dames, het heeft dus precies 1 week en 1 dag geduurd, tot mijn bestelling netjes is aangekomen.  Dit is sneller als mijn laatste bestelling uit Nederland :D :D Wel had ik (uiteraard, want zoiets heb ik dus natuurlijk weer :( )de pech van douanecontrole op mijn pakje gehad te hebben, dus 10€ douanekosten.  Dit maakte het totaal op 41,5€ verzendkosten.  Ik had samen met Sara besteld, dus we delen de verzendkosten door twee, dus dan vind ik het wel de moeite waard.  Idealer zou natuurlijk zijn als je met nog meer mensen kan delen he.
Conclusie: voor mij ZEKER EN VAST voor herhaling vatbaar! :D

Vele en lieve groetjes Nicole

10

nicole th schreef:

Ha&llo Inge als je nog eens wilt bestellen in Amerika mag je me gerust mailen en dan zal ik ook eens neuzen op die site en wil dan ook delen in de verzendings kosten!!!!!!!

ja ik ook hoor!!! :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

En ik ook

Veel taart plezier