Re: gekke kleur voor een taart????
Wat een boer niet kent vreet hij niet! Kortom, alles wat van een "normale" eetbare kleur afwijkt, vinden mensen eng of raar om te eten.
Maar je taart is prachtig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gekke kleur voor een taart????
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een boer niet kent vreet hij niet! Kortom, alles wat van een "normale" eetbare kleur afwijkt, vinden mensen eng of raar om te eten.
Maar je taart is prachtig.
Ik vind hem prachtig! En gek...tja...ze weten niet half welke kleuren wij allemaal kunnen maken!
Ik vind m juist erg mooi! zelf gemengd of zo uit een potje?
Ik vind het juist supermooi met deze kleuren!!
Ik vind de kleuren afzonderlijk errug mooi! Wellicht had ik een iets lichtere kleur voor de strik genomen omdat de achtergond redelijk donker is, maar hij blijft erg mooi vind ik!
Juist een mooie aparte kleur, ze kennen het niet, da's vies joh.
Het is een hele mooi taart geworden, mooie kleur, mooie afwerking en mooi strak
Ik vind 'm juist mooi, heel chique en weer eens wat anders
.
Ik vind m juist erg mooi! zelf gemengd of zo uit een potje?
De kleuren heb ik zelf gemengd, vraag me niet hoe ik de kleur zo gekregen heb, ik probeer altijd maar wat.
Ik vind hem juist een GAAF kleurtje...:thumb:
Een heel mooi chique cadeautje....:)
Groetjes Marlies.
Niks mis mee hoor, het is juist een prachtige kleur!
En een mooie taart 
Ik vind hem mooi, en geen gekke kleur 
Maar zeker mensen die 'ons soort taarten'
niet gewend zijn vinden dit type kleuren soms een beetje vreemd. Nou is dat ook psychologisch verklaarbaar, we leren al jong goed op de kleuren van voedsel te letten om zo instinctief de eetbaarheid te beoordelen. Daar is allerlei onderzoek naar gedaan, en vooral blauwtinten blijken door mensen als niet eetbaar te worden gezien. Mijn persoonlijke ervaring is, dat ze soms aarzelen, maar als ze de binnenkant zien meestal overstag gaan
Dat klopt ja
Ik heb ook zo'n vriendin die alles wat een beetje felgekleurd is er vies uit vind zien en niet meer als taart, maar ik ben er z
Ik vind hem erg sjiek! En ja groen en blauw werkt psychologisch inderdaad zo dat je het vreemd lijkt om te eten, daarom werktte toen die blauwe cola ook niet en die blauwe chips
. Eigenlijk zou je proef op de som moeten nemen en ook nog eens het biscuit moeten kleuren met groen/blauw
.
Niets van aantrekken, hier gaat het ook om het uiterlijk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gekke kleur voor een taart????