1

Onderwerp: Wilton Icing Color Red

Hoi medeforumleden :)

Ik had een vraagje, de wilton icing color red.

Is dat echt rood rood of donkerroze.  In de webshop kan ik het namelijk niet zo goed zien. Leden die er ervaring mee hebben, als jullie me zouden kunnen helpen zou ik jullie reuze dankbaar zijn.

Groetjes CeyCey

( probeert van taartjes bakken een hobby te maken )

2

Re: Wilton Icing Color Red

rood, als je er tenminste genoeg door heen doet. van rood moet er best veel doorheen, dan plakt het heel erg. daarvoor gebruik ik ook erg veel poedersuiker of crisco als ik marsepein rood ga kleuren.

3

chantal1980 schreef:

rood, als je er tenminste genoeg door heen doet. van rood moet er best veel doorheen, dan plakt het heel erg. daarvoor gebruik ik ook erg veel poedersuiker of crisco als ik marsepein rood ga kleuren.

Oh, ok. Bedankt voor je reactie en ook je tipje :)

ps : is er een andere mogelijkheid dan de vloeibare rood zodat het niet plakkerig wordt?

4

De meeste bestellen de rode en zwarte kant en klare fondant. :)

ik gebruik de americolor super red dan hoef ik niet zo veel te gebruiken en kleur het ook een dag van te voren dan kan de kleur nog beter intrekken.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

6

Sinds ik de Max Concentrate Paste van Sugarflair heb, laat ik zelfs workshoppers rode taarten maken. Werkt echt steengoed, hoeft niet eens in te trekken.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

ja, die super of extra red van sugarflair. Die zijn niet heel goedkoop (maar wel grote potjes ook) en

Mijn website: Presentaart

8

ja rood is moeilijk te kleuren...die fout maak ik niet nogmaals !!
Ik bestel altijd kant en klare ROOD !!

Gr. Katy

9

ik heb geen goede ervaring met de gewone rood. Als je er heeeeeeeeel veel rood doorheen doet wordt het wel rood maar dan smaakt erg vies. Je kunt dan beter de red red nemen van wilton. Of natuurlijk een van de andere kleuren hier genoemd.  :)