Onderwerp: wie ervaring met JEM sleeping baby mould
Heeft er iemand ervaring met de JEM sleeping baby mould? Ik zou graag willen weten hoe de baby eruit ziet en of je deze makkelijk eruit kunt krijgen.
Gr. Winnie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie ervaring met JEM sleeping baby mould
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft er iemand ervaring met de JEM sleeping baby mould? Ik zou graag willen weten hoe de baby eruit ziet en of je deze makkelijk eruit kunt krijgen.
Gr. Winnie
Bedoel je deze?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=38966
Mirjam
Nee, dat is niet degene waar iedereen het nu over heeft. Die ik bedoel kun je o.a. bij piece of cake thame in England krijgen. Hij is wat voordeliger dan die uit Amerika alleen zie ik nergens een daadwerkelijk resultaat.
Ik heb hier verspreid op het forum wel wat staan, in de wist-u-datjes en een uitleg in een ander topic over die mal. Eeeuh, zul je even moet zoeken, ik weet niet meer waar. Dat is die mal die je bedoelt.
Hoi Yvette, ik heb je topic met de uitleg gevonden, maar kon geen afmelding vinden hoe de baby eruit ziet, heb je er misschien een afbeelding van.
Groetjes Winnie
Dit is de kleine.
die is ook lief zeg! Die kleintjes zijn ook leuk op een cupcake!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie ervaring met JEM sleeping baby mould