Onderwerp: Vraagje over MMF en Crisco
Ik ga zo MMF maken maar heb geen crisco/frituurvet oid, kan je ook je handen e.d insmeren met margarine of roomboter?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vraagje over MMF en Crisco
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga zo MMF maken maar heb geen crisco/frituurvet oid, kan je ook je handen e.d insmeren met margarine of roomboter?
Ik geloof niet dat dat een goed alternatief is... Niet alleen qua smaak, maar volgens mij hebben die ook andere eigenschappen, en hebben dus neit hetzelfde resultaat
Woont er niemand in je buurt waar je wat frietvet kunt "lenen"?
Ik heb uiteindelijk margarine gebruikt, als ik maar genoeg gebruikte. Het is alleen best plakkerig ook nu het in de koelkast heeft gerust. Weet nog niet echt hoe ik dit ga uitrollen...
hmmmm margarine is echt niet geschikt hoor! Als je geen alternatief hebt voor frietvet, kan cacaoboter ook.
ik gebruik meestal zonnebloemolie (hier ooit ergens gelezen) en dat werkt prima. Misschien dat je dat wel hebt?
Ik gebruik helemaal geen vet.
Gewoon goed voor zorgen dat de mm niet je handen, en niet je tafelblad aanraakt, door voldoende poedersuiker te strooien, zowel onder als bovenop.
En komt het toch iets op de tafel of handen, dan meteen wassen, anders wordt het alleen veel erger.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vraagje over MMF en Crisco