1

Onderwerp: Sint CC's

Ik wil volgende week cint cc's maken en had het volgende bedacht, gewoon de nigella cakes zonder de vanille en met berg speculaas kruiden (heb ik gster getest en was erg lekker). Ik wilde een aantal vullen met amandelspijs en afsmeren met speculoospasta/botercreme mengsel, daarboven op MMF en dan sinten/pieten met chocola maken.
Is dat teveel? Kan ik beter speculoospasta/botercreme opspuiten en dan leuk decoreren met gestampte pepernoot? Ik wil graag MMF proberen maar ja de cakejes moeten natuurlijk wel te eten zijn.

2 Laatst bewerkt door monique53 (26-11-2008 19:16)

Re: Sint CC's

Terwijl ik dit lees krijg ik een briljant idee. Raar want ik heb er vandaag niet aan gedacht terwijl ik zelf sint cc aan het maken was. SCHUDDEBUIKJES, ipv pepernoten, die zijn lekker klein. Sorry iedereen als iemand anders al op het idee is gekomen. Volgens mij heb ik het niet ergens al gelezen. Ik heb net nog een cc versierd om te laten zien wat ik bedoel. http://i34.tinypic.com/2j874z.jpg

3

Re: Sint CC's

Dat is echt een goed idee! Gaan we proberen! Heb je altijd cc's klaar staan ofzo voor het  geval je inspiratie krijgt??