1 Laatst bewerkt door Amarie (27-11-2008 22:50)

Onderwerp: Oeps...vergeten voor te stellen...

Hoi ik ben Anne-Marie,ben 34 jr en kom uit Oss.
Ben een trotse moeder van 2 prachtige meiden.(6 en 2).
Toen mijn dochter 4 werd ben ik uit 'n opwelling een barbietaart gaan maken.Had voor de zekerheid ook maar een taart bij de hema besteld,mocht 't mislukken.
Ben daarna gaan rondsurfen op 't net en kwam zo op deze geweldige site terecht!
Ik heb me pas in juli laten registreren.
Deze week is het mij pas gelukt om een paar foto's te posten.Ben erg nieuwsgierig naar jullie reacties...
De taarten maak ik overigens alleen voor familie en aangezien dat echt iedereen met elkaar contact houdt,kan ik dus regelmatig iets bakken. :)
Verder vind ik het heerlijk om met de meiden leuke dingen te doen.Mijn jongste gaat mee naar de sportschool waar ik op de kinderen van sportende moeders oppas.Mijn andere hobby's zijn sporten,schminken,glittertattoo's zetten,haren invlechten en honden trimmen.
Heb dus altijd wel 'n volle agenda!
Nou,dat was in 't kort iets over mijzelf.Als jullie nog iets willen weten:VRAGEN!!!

Groetjes Anne-Marie

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

2

Re: Oeps...vergeten voor te stellen...

Hoi!

Welkom op dit (maar dat had je al gemerkt) gezellig forum!
Welke regio woon je?

Lijkt me trouwens best een leuke job, op kinderen in een sportschool passen! Ook handig te combineren met je eigen kids natuurlijk.

Grt,
Petra

3

Nou meid dan alsnog welkom op dit gezellige forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

petrabennes schreef:

Welke regio woon je?

Ik kom uit Oss,ligt in Brabant.

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

5

Welkom :)