Onderwerp: vormpjes voorbeeld telle tubbies

ik had even geen duidelijke foto maar deze taart had ik nog gemaakt van de vormpjes van de tubbies
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » vormpjes voorbeeld telle tubbies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

ik had even geen duidelijke foto maar deze taart had ik nog gemaakt van de vormpjes van de tubbies
O die is echt leuk. Leuk met dat heuvel/huis. De vormpjes zijn dus echt de moeite waard. Frot je eerst een stuk huidskleur in voor hun gezicht, of plak je die er later aan. Ik zie dat hun buikje geverfd is en oogjes denk ik ook, maar het gezichtje, die is niet geverfd volgens mij?!?!
Ze zijn errug handig die vormpjes
, de jouwe zijn goed gelukt hoor.
O die is echt leuk. Leuk met dat heuvel/huis. De vormpjes zijn dus echt de moeite waard. Frot je eerst een stuk huidskleur in voor hun gezicht, of plak je die er later aan. Ik zie dat hun buikje geverfd is en oogjes denk ik ook, maar het gezichtje, die is niet geverfd volgens mij?!?!
buikje is een stukje wit fondant op geplakt gezichtje is eerst huidskleur in malletje en dan de andere kleur ertegenaan drukken oogjes zijn idd met een zwarte stift stipje gemaakt
ja he ik vind ze ook de moeite ze zijn leuk dank je dames
Wat een leuke vormpjes!!
Makkelijk die vormpjes,zelf schijnen ze nogal moeilijk te maken tezijn.
heel erg mooi zeg!!!!!!
deze foto's zijn misschien wat duidelijker 

ik vind het nog steeds wel een heel gedoe om er wel mooie tubbies uit te krijgen, maar wel makkelijker dan helemaal zelf maken.
ik doe ook wel eerst de huidskleur in het malletje en dan daarna de rest. dan maak ik met de achterkant van mijn penseeltje (achterkant maiskolfprikker zelfde maat) de oogjes dieper maken en een bolletje zwart erin. witte stipjes is verf.
schermpjes maar ik van grijs met zilver gebrushed. wel letten op de afwerking, en daar bedoel ik bij dat de huis niet doormoet lopen in de rest van het hoofd want dat vind ik heel storend. maar ook de achterkant van de poppetjes. ik vind namelijk dat je niet mag zien dat er een malletje gebruikt is. dus netjes vloeiend maken. ow, en de oren krijgen bij mij ook nog huidskleur 
ow enne... geef Po geen konijn in handen 
Oow ze zijn helemaal leuk. Jammer dat ze ze hier in de kruidvat niet hebben.
Bedankt voor de tips allemaal. Maar Kruidvat hier (winkel centrum woensel, Eindhoven) wist niet eens waar ik het over had. Verder zoeken dus. Ik vertrik het om €2 meer te betalen bij Bart Smit.
Toch maar eens kijken bij de kruidvat vandaag, moet er toch in de buurt wezen.
Ik wil ook van die mooie teletubbies!
Leuk!
oo die oortje mee kleuren vin dik ook leuk doe ik de volgende keer ook daar heb ik nou echt niet aan gedacht
ik vond het eigenlijk goed te doen hoor
Ik heb ze ook en ik vind ze super om te maken....
en veel gemakkelijker dan boetseren...;)
ik heb ze begin dit jaar gekocht bij Blokker in een opruimbak.
Ik weet alleen niet meer wat ze gekost hebben...
Groetjes Marlies.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » vormpjes voorbeeld telle tubbies