Re: klein oefen-bruidstaartje
Heel mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » klein oefen-bruidstaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi!!
Heel leuk 
Vind de zijkant ook erg mooi!
Wow!!
mooi gedaan.
Hoe hou je de taart tegen als de de cutter tegen de taart duwt?Als ik het probeer dan heb ik aan de achterkant altijd wel een deuk van het tegenhouden als ik aan de voorkant de cutter erindruk.
Plaatje!
mooi gedaan.
Hoe hou je de taart tegen als de de cutter tegen de taart duwt?Als ik het probeer dan heb ik aan de achterkant altijd wel een deuk van het tegenhouden als ik aan de voorkant de cutter erindruk.
met m'n smoother. Inderdaad omdat je anders vingerafdrukken krijgt. Gewoon aan de ene kant je smoother houden en aan de andere kant je patchwork cutter erin duwen.
taartdoos schreef:Mmmmm, weet het niet, hou toch niet zo van klassiek, geloof ik....
Ik dus juist wel! Ik had het er gister nog over met m'n vriend dat het wel zoiets mag worden voor ons
Ik houd normaal niet zo van tuttig, maar in een taart mag het wel een beetje
Heb je plannen? 
mascha schreef:taartdoos schreef:Mmmmm, weet het niet, hou toch niet zo van klassiek, geloof ik....
Ik dus juist wel! Ik had het er gister nog over met m'n vriend dat het wel zoiets mag worden voor ons
Ik houd normaal niet zo van tuttig, maar in een taart mag het wel een beetje
Heb je plannen?
Alleen moet ik nog gevraagd worden... Detail 
Heel erg mooi!
Waaaaaaauw zo mooi.......schitterend gedaan zeg....zo strak en zo leuk!
prachtig tafereeltje hoor.
Heb je de cutter in fondant of marsepein gedrukt of zit er een laagje paste om de taart heen?
less is more zeggen ze toch wel eens! Mooi hoor
Oei, díe is mooi!!!! Eenvoud siert blijkt maar weer eens!
prachtig tafereeltje hoor.
Heb je de cutter in fondant of marsepein gedrukt of zit er een laagje paste om de taart heen?
Gewoon de taart bekleed met fondant en daar de cutter ingeduwd. Geen dubbele lagen dus 
![]()
Alleen moet ik nog gevraagd worden... Detail
Hm... zal die Teo zonder H eens bellen... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » klein oefen-bruidstaartje