Onderwerp: Chocolate seduction
Vochtige chococupcakes, afgetopt met chocoladebotercreme en minimarshmellows
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolate seduction
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vochtige chococupcakes, afgetopt met chocoladebotercreme en minimarshmellows
OH wat zien ze heerlijk uit!!! (moest wel lachen met je "oordopjes" minimarshmellows. Ze lijken sprekend op mijn gele vriendjes van 's nachts of als ik nachtdienst heb overdag )
Arghhhhhhhhhhhhhhhh chocolade EN marshmellows....YUMMMMMMMMMMMM
Ghehe Nathalie..mijn wederhelft vroeg ook al of we die zak mm niet naast ons bed kunnen leggen, voor als dochterlief `s nachts weer last heeft van schreeuwpartijen
Ze zijn superleuk.
Ik zit hier enorm te kwijlen............mjam choco en die oordopjes laat ik maar even achterwege hahaha....
Dat ziet er jammie uit
Jummiee!!!!!!
Ohhhhhhhhhhhh krijg spontaan trek in chocolade!!!!!!!!!!!!
Leuk! En waar heb je die mini-marshmallows vandaan? Ik deed ze altijd in m'n warme chocolademelk, maar ze verkopen ze al jaren niet meer hier. Ik krijg meteen weer zin in warme choco met marshmallows na het zien van jouw cakejes
Ze lagen bij de plaatselijke c1000, in een behoorlijk grote puntzak. In de chocolademelk zijn ze ook lekker ja
Hmm, jammie ! Ze zien er prachtig uit !!!
Oehhhh lekker zeg. En mooi.
Deze vind ik heel mooi. en ze klinken heerlijk
mmmmm zien er lekker uit
Lekker hoor!!
Ziet er superlekker uit!!
Myam myam, inderdaad verleidelijk lekker!
AAArg ik moet egt gaan beginnen met koken! Ik krijg ontzettende trek!! ik haal mijn mini mars bij de plus ! Erg lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolate seduction