Onderwerp: wanneer is slagroom nou buiten de koelkast te bewaren???
ik las ergens weet niet meer waar dat als de slagroom boven een bepaalde tempratuur is gekomen dat je hem dan buiten de koelkast kan bewaren weet iemand der iets van???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wanneer is slagroom nou buiten de koelkast te bewaren???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik las ergens weet niet meer waar dat als de slagroom boven een bepaalde tempratuur is gekomen dat je hem dan buiten de koelkast kan bewaren weet iemand der iets van???
Volgens mij ging dat over ganache, omdat het verhit is geweest dat het dan buiten de koelkast (langer) houdbaar is.
Maar ik weet het fijne er niet precies van moet ik eerlijk zeggen Ik weet nog wel wie dat gezegd heeft
dus als ik mijn slagrooom zou gaan verwarmen en me bon bon bloc erin laat smelten dan kan ik het niet buiten de koelkast bewaren
Ik bewaar zoiezo iets met slagroom nooit buiten de koelkast
Zelfs niet op een verjaardag zelf, dat de taart de hele dag op het aanrecht blijft staan omdat dat makkelijker is.
nou zou het dan ook smaken als ik bonbonbloc door me botercreme doe???
Tuurlijk, lijkt me erg lekker, chocola kan overal bij Vind ik dan h
misschien kun je m buiten de koelkast bewaren als het in je huis kouder is dan 7 graden
en ik moet zeggen dat het nu bij ons wel aardig koud is
Ik zelf zet hem rustig wel 1 dag op het aanrecht.
Nog nooit iets van geproefd, of ziek geworden.
Als er slagroom in en/of op mijn taart zit gaat 'ie hooguit 2 uurtjes buiten de koeling, als in: pas 's avonds bij de koffie eruit om aan te snijden, tijdens het hele koffiegebeuren niet meer terug, en weer in de koeling als de borrel op tafel komt. Áls er tenminste taart over is gebleven na de koffieronde
dus als ik mijn slagrooom zou gaan verwarmen en me bon bon bloc erin laat smelten dan kan ik het niet buiten de koelkast bewaren
Nee, ik zei dus dat als je het verwarmt en er chocolade in laat smelten (dat is ganache) dat je het dan w
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wanneer is slagroom nou buiten de koelkast te bewaren???