1

Onderwerp: Hallo allemaal

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Rafaela, ben getrouwd en heb twee schatjes van kindjes. Dylan van 2,5 en Shania word in januari 1. Verder hebben we nog een hondje en wonen we in Geleen (Limburg).

Omdat Shania in januari 1 word wil ik graag zelf een taart bakken en maken. Voor Dylan zijn eerste verjaardag heb ik er een laten maken van Bert en Ernie en ik vond het eigenlijk erg jammer dat ik het zelf niet kon. Toen hij 2 is geworden ben ik het toch gaan proberen. Ik heb toen via deze site wat info verzamelt en ben aan de slag gegaan. Ik heb toen (geprobeerd) een kabouter plop taart te maken van marsepein. Ondanks dat ik uiteindelijk alleen een plophoed heb gemaakt, aangezien ik het materiaal nergens goed kon krijgen, was hij voor de eerste keer best aardig gelukt. De gasten dachten in ieder geval allemaal dat ik hem had laten maken. Dus ondanks dat ik zelf niet helemaal tevreden was, was ik toch wel een beetje trots. Ik vond het erg leuk om te doen en zoals ik al lees van anderen steekt het aan om het dan vaker te doen. Dus nu mijn dochterje 1 word moet er natuurlijk een bijzondere taart op tafel komen.

Shania is helemaal gek van Dora, dus eigenlijk wil ik daar graag een taart van maken. Ik twijfel echter of het niet meteen te hoog gegrepen is voor mij. Ook twijfel ik nog over de prinsessentaart, die vind ik ook super. Graag zou ik het fijn vinden als jullie me tips kunnen geven hoe en vooral met wat voor taart ik het beste kan beginnen.

Groetjes Rafaela

Veel liefs Rafaëla

2

Re: Hallo allemaal

welkom op dit te gekke forum :)

En alle begin is moeilijk, veel succes met de prinsessen taart

3

Welkom op dit gezellige forum Veel succes met de taart voor je dochter.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Hoi Rafaela...welkom op dit gezellige forum...mocht je ooit eens een workshop willen volgen dan ben je bij van harte welkom...en die taart voor je dochter gaat zeker lukken ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl