1

Onderwerp: kreeg deze mail ...

Hoi Brenda, Al een beetje bijgekomen?Ik heb een bestelling voor je. Mijn broer en schoonzusje zijn 12,5 jaar getrouwd geweest en vieren dat a.s. zaterdag. zou jij een taart kunnen maken. Omdat ze heel erg van kamperen met de caravan houden, leek het me wel leuk om een taart te maken met caravan, auto, bergen en hun 3 jongens. Kun je daar wat mee? Dan kom ik de taart zaterdag wel bij je ophalen!

wat zouden jullie gaan maken ??
best veel wensen voor op 1 taart!
wie wil met me mee denken ?

2

Re: kreeg deze mail ...

Taart a la cars berg, op de weg een auto met caravan erachter.
Met die jongens geen idee.... gewoon los erbij maar wat een werk man!
Sterkte ;)!

Groetjes Marjolein

3 Laatst bewerkt door Carin (24-11-2008 23:44)

Ik zou nee zeggen. Op zo'n korte termijn :s en dan met zoveel wensen :s dat is niet leuk meer :nooo

Of aanbieden dat je best een leuke taart wilt maken maar niet met de door hun opgegeven thema's vanwege het feit dat het te laat besteld wordt om fatsoenlijk alles te boetseren.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Er is laatst een aantal leuke vijvertafereeltjes voorbij gekomen. Dat zou ik doen met naast de vijver een caravan. Da's echt vakantiegevoel, groen, water, caravan. De auto en de jongens hoeven er dan toch niet op?

Succes en wel showen he?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

frummeltje schreef:

Hoi Brenda, Al een beetje bijgekomen?Ik heb een bestelling voor je. Mijn broer en schoonzusje zijn 12,5 jaar getrouwd geweest en vieren dat a.s. zaterdag. zou jij een taart kunnen maken. Omdat ze heel erg van kamperen met de caravan houden, leek het me wel leuk om een taart te maken met caravan, auto, bergen en hun 3 jongens. Kun je daar wat mee? Dan kom ik de taart zaterdag wel bij je ophalen!

wat zouden jullie gaan maken ??
best veel wensen voor op 1 taart!
wie wil met me mee denken ?

Nou...die weet het wel! Zou op zo'n korte termijn een simpele taart maken met daarom een leuke puzzelplaat van auto en caravan. In het raampje van de caravan of auto kun je 3 jongensgezichten puzzelen.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

heb even gebeld en het word een taart van 23 bij 23 met daar op een puzzel caravan en dan de namen van de kids beetje bergen op de achtergrond , klaar!!