1

Onderwerp: Teletubbie met blauw als basis

Hoi meiden,

Ik heb een superleuke opdracht die ik graag aan wil nemen. Namelijk een teletubbie stapeltaart. (mijn eerste TT dus voor mij nog leuk en nieuw hahaha).

Ze wilde graag de basis van de taart blauw.

De meeste taarten die ik hier zie zijn alleen in het groen, omdat dat het graslandschap is waar de TT's wonen (althans in de filmpjes enzo toch?)

Hoe zou ik het overwegend blauw kunnen maken? Het is dan net of ze in de lucht zweven ofzo :P

2

Re: Teletubbie met blauw als basis

nou dan zou ik een drum pakken en die groen bekleden. en dan in het midden van de onderste taart een halve rondje ook groen en daar de deur in van dat huisje van hun. verder zou ik dan  met wolkejes en zooo gaan werken en de baby zon niet te vergeten!!!!   je kan ook  een tt op de bovenste laag zetten  die dan een bellon in zijn hand heeft lijkt net alsof hij in de lucht vliegt.
ik hoop dat je het snapt en dat je er iets mee kan. lijkt mij in ieder geval een super opdracht!!!!!

succes ermee

3

ik zie net dat ik bellon heb getypt :D hjahahahaha sorry dialect  ballon moet het zijn

4

Dankjewel, wat een goed idee van die drum! En dat met die ballon erin enzo lijkt me ook geweldig, volgens mij is dat wel goed te doen!

5

Mss maak ik de hele taart wel lichtblauw, als een soort van 'lucht' setting, en dan de stapeltaart helemaal aan de rechterkant van de drum geplaatst, als trap zeg maar. En dan op de drum het huisje. Toch nog iets groens :P

6

oooh dat kan ook ja  ben benieuwd naar het eind resultaat succes in ieder geval!!

7

Deze is toch behoorlijk lichtblauw en van een hele beroemde maakster namenlijk Aine2

http://1.bp.blogspot.com/_5ZW8q1Mlblc/RpzCtCrKNNI/AAAAAAAAALY/J1r60wYxIoQ/s320/1aine+086.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

ik ben ook bezig met een blauwe tttaart.
gewoon een vierkante. dipsy staat er helemaal op, van de andere 2 alleen het hoofd. die heb ik al gemaakt, hoe het allemaal verder gaat worden weet ik nog niet :D
wat ik wil zeggen: het kan prima, een blauwe achtergrond. andere poppetjes zoals hello kitty of nijntje hebben toch ook altijd een andere achtergrond? en zweven ook niet ;)