Onderwerp: Cake bakken in een mok? Ja echt!
http://howto.wired.com/wiki/Make_Cake_in_a_Mug
Nog niet uitgeprobeerd, maar ziet er snel, simpel en lekker uit! En nog eens weinig afwas ook.....;)
Groetjes, Jozien.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Cake bakken in een mok? Ja echt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
http://howto.wired.com/wiki/Make_Cake_in_a_Mug
Nog niet uitgeprobeerd, maar ziet er snel, simpel en lekker uit! En nog eens weinig afwas ook.....;)
Groetjes, Jozien.
dat ziet er lekker uit, zal het zeker eens proberen, maar moet even weer 3 kilo kwijt raken
Hmmmmmm, maar heb geen chocoladedinges hiervoor in huis
Je bedoelt chocolademelkpoeder? Zeg maar Nesquick? Toch best handig hoor, ik heb hier altijd een grote bus staan, mijn kids zijn niet gek op melk maar chocolademelk lusten ze wel Je kunt ook cacao gemengd met suiker gebruiken trouwens....
Ja die Nesquick heb ik niet en verder heb ik alleen motorolie in huis
Maar als je hem kan aanpassen? Motorolie en Nesquickvrij, dan hou ik me aanbevolen om het te proberen.
Ja die Nesquick heb ik niet en verder heb ik alleen motorolie in huis
Maar als je hem kan aanpassen? Motorolie en Nesquickvrij, dan hou ik me aanbevolen om het te proberen.
Eet smakelijk
is dat zonnebloem olie?
anders heb ik alleen maar knoflook-olijfolie
Nou ja... altijd beter dan motorolie van Pooh :lol
Is toch de moeite van het uitproberen waard!
Ooo dat ga ik zeker een keer proberen!!
Als iemand het geprobeerd heeft ben ik benieuwd...
als ik een magnetron had dan zou ik op dit moment heeel erg gelukkig achter de pc zitten...zucht
vond het trouwens erg gezellig om naast je te zitten bij het eten!
is dat zonnebloem olie?
anders heb ik alleen maar knoflook-olijfolie
Nou ja... altijd beter dan motorolie van Pooh :lol
Nou, motorolie lijkt me niet zo gezond, maar of knoflook-olijfolie nou zo lekker is in de chocoladecake Zonnebloemolie is prima
Ooo die is gaaf!
We gaan hem zeker proberen!
Nou ik heb het even geprobeerd!Wat hilarisch om dat in je magnetron te zien groeien.
Ik wist alleen niet op hoeveel watt hij in de magnetron moest,dus 3 min.op 800 watt gedaan,maar dat is iets te lang.Ik vond hem wat rubberachtig geworden.Hij mag ook wel zoeter wat mij betreft.
Maar het proberen waard,zeker om met kinderen te doen want het ziet er zo grappig uit.
Hahaha, die filmpjes erbij, hylarisch!
Ik ga 't ook een keer proberen!
Groetjes, Jose
dit lijkt me ideaal om in de glazen potjes van een ander topic te bakken en dan decoreren met een anne geddes babytje!
Net geprobeerd op 700 watt met cacao en suiker in plaats van chocolademelkpoeder. Smaakt prima
ik heb net ook 't eerste recept gemaakt, echt heel grappig, maar heel lekker vind ik het niet Maar volgens mij de beste tijd kwaliteit verhouding die er bestaat. Wel handig voor als er visite komt en je bent het vergeten, of mensen bellen op, over vijf minuten zijn we er.. Tijd zat
Heb afgelopen weekend een restje biscuitdeeg in een mok gebakken.Ging hartstikke goed.
Ik heb net zonnebloemolie in huis gehaald, ga ik het ook eens proberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Cake bakken in een mok? Ja echt!