1

Onderwerp: Welke formaat voor stapelen?

Vraagje, ik zie hier van die mooie stapeltaarten allemaal. Ik ga volgende week mijn eerste twee stapeltaarten maken in opdracht.

Nu heb ik niet van die hele grote bakblikken.

Ik heb de volgende maten:
12 cm rond
16 cm rond
20 cm rond
25 cm rond

Nu is mijn onderste taart 25 cm. Welke formaat past daar het beste bovenop volgens jullie???

Groetjes,
Nanda

2

Re: Welke formaat voor stapelen?

20 cm  tenminste dat zou ik doen

3

Het is voor 25 personen. Is het dan misschien niet beter om een taart van 20 cm als grootste taart te nemen en die van 16 cm erboven. Of is dat verschil te klein???

Groetjes,
Nanda

4

nee dan heb je te weinig hoor  als het voor 25 personen is dan zou ik toch 20 cm doen op 25  want als je 20 en 16doen heb je nog niet eens voor 20 personen

5

Maar hoe stapel je dan die taarten?Hoe maak je die vast?

6

Als je even de zoekfunctie gebruikt kun je veel vinden over stapelen.
Om de hoeveelheden te zien kan je kijken op www.felicitaartjes.nl bij schema's, en volgens mij staat hier links bij tabellen ook zoiets.

Maar als je de zoekfunctie gebruikt kan je heel veel tips vinden over stapelen en ook over maten en berekeningen.
Aan 20 en 16 cm heb je volgens mijn berekeningen ook niet genoeg voor 20 personen!

Mijn website: Presentaart

7

Ik bedenk me net dat op www.tartacadabra.nl bij how-to's een how to staat van stapelen. Misschien moet je daar eerst even naar kijken.

Mijn website: Presentaart

8

Bedankt,ik heb de how to gevonden!!!!