Re: ff mijn nieuwe uitstekers uitproberen: hoofdje en sneeuwvlokken
Jaaaaaa....ze zijn leuuuuuuk 
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ff mijn nieuwe uitstekers uitproberen: hoofdje en sneeuwvlokken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jaaaaaa....ze zijn leuuuuuuk 
hier nog een oen die het malletje van het ijsmannetje niet heeft gekocht wel de sneeuwvlok gekocht en die was vond ik best nog lastig uitsteken zonder te breken
leuk taartje hoor
Ach echt heel schattig
Wat een schatje zeg! Bijna zonde om op te eten!
Wat een leuke kinderhoofdjes,enig!!
oooh gaaf zeg!!! ik ga ook snel de Rudolph uitproberen van Karen, die vond ik ook zo gaaf..helaas heb ik deze niet gekocht...volgende keer dan maar weer
Ik heb z
Ja een super leuk taartje hoor!!!!
Ik heb staan twijfelen bij I love cake en bij T&T of ik ze zou nemen, heb het niet gedaan. Vind ze wel erg leuk, maar heb het idee dat ze echt maar net op een cakeje passen.... Ze zijn echt wel leuk... Misschien toch maar overwegen om ze alsnog te kopen...
Ja een super leuk taartje hoor!!!!
Ik heb staan twijfelen bij I love cake en bij T&T of ik ze zou nemen, heb het niet gedaan. Vind ze wel erg leuk, maar heb het idee dat ze echt maar net op een cakeje passen.... Ze zijn echt wel leuk... Misschien toch maar overwegen om ze alsnog te kopen...
Ik zal eens gaan kijken (en showen) eind van de week of ze op een cupcake passen. Dan weet je het meteen. Ik denk zelf ook dat ze rijkelijk groot zijn en het is een erg dikke laag marsepein. Vinden die Engelsen niet erg, maar wij Nederlanders zijn er vaak niet zo van gecharmeerd.
Hoor maak mij maar jaloers met deze hoofdjes!!
Ze zijn tof!!!!
Wat leuk zeg! Handig hoor, die malletjes. Gemak dient de mens, toch 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ff mijn nieuwe uitstekers uitproberen: hoofdje en sneeuwvlokken