1

Onderwerp: Wat een prijzen voor bruidstaarten

Deze site vond ik. Ze maakt wel mooie taarten, maar dan mogen ze ook wat kosten!

www.maisiefantaisie.co.uk

groeten Annemieke
Cake It

2

Re: Wat een prijzen voor bruidstaarten

O god 1000 pnd??

3

Idd mooie taarten maar zeker niet dat geld waard vind ik!

4

niet normal meer die prijzen zeg. pfff zou alles daar zoveel duurder zijn aan ingredienten en decoratiemateriaal? wel hele mooie taarten zitten erbij en erg strak.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

5

Zeker, ze kan er wel wat van, maar dat het nu hele bijzondere versieringen zijn. Dat kunnen wij ook, ik heb hier zelfs nog wel eens mooiere en meer bijzondere versieringen voorbij zien komen.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

6

Dat is het verschil tussen een hobby-bakker en iemand die het voor zijn beroep doet. Dan gaat er van het totaalbedrag eerst 19% aan BTW af, uiteraard de ingredi

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Zitten wel leuke dingen tussen, ze kan echt wel wat, maar ik vind het nou ook weer niet z

Mijn website: Presentaart

8

Ik vind dit geen vergelijking van hobby en beroeps.
Kijk eens in Nederland rond.. Ik heb nog nooit iemand €1000 uit zien geven aan een bruidstaart.
Ze zijn mooi maar voor die prijs mag er wel bladgoud op!

“You know you are getting old when the candles cost more than the cake.”
Taartenhof

9

hhaha ja juist! Dat zijn dure hapjes hoor. De pond is meer dan euri he? Pffff....

groetjes Syl

10

Voor de pretty pink buttons birthdaycake €263,- en die is schat ik 20 cm doorsnede! Dat is toch niet normaal ?! En ook nog is ontzettend simpel gedecoreerd..