Onderwerp: Lekkere vulling bij mona citroentaartpudding (of vlaaipudding?)
muv lemoncurd want dat kan ik nergens vinden! ook zelf maken is geen optie, dus vroeg ik me af welke vullingen ook lekker smaken met citroentaart(of vlaai?)pudding.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lekkere vulling bij mona citroentaartpudding (of vlaaipudding?)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
muv lemoncurd want dat kan ik nergens vinden! ook zelf maken is geen optie, dus vroeg ik me af welke vullingen ook lekker smaken met citroentaart(of vlaai?)pudding.
Hoi,
Er zijn heel veel smaken die daar lekker bij zijn, maar dit zijn mijn favoriete smaken:
Speculaasvulling (koekjes met botercr
Gewoon een laagje rode jam is ook :P:P:P:P, frambozen is het aller
:9:9:9:9
ok bedankt!! ik zie hier nl vaak lemoncurd voorbij komen dus vroeg ik me af of t met 4 vruchtenjam oid ook zou kunnen. En zou het lekker zijn met een laag slagroom met mandarijn denken jullie?
ik doe eigenlijk altijd, mona citroenkwarktaart pudding en de onderste laag aardbeien (halva) jam....... lekker!!
Slagroom met manderijntjes lijkt me er ook wel bij passen hoor!
Ik doe meestal alleen 1 laagje cremige vulling en 1 laagje fruitige vulling....
...enne de lemoncurd verkopen ze gewoon bij de AH hoor, ik heb het gevonden in de buurt van de jam.
ik maak botercreme met mandarijnensmaak. en op die creme leg ik mandarijntjes uit blik. mjam! lekker fris taartje wordt het zo.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lekkere vulling bij mona citroentaartpudding (of vlaaipudding?)