1

Onderwerp: Spoedje!

Hoi meiden,

Afgelopen donderdag heb ik een taart gemaakt (ook op die dag gevuld) en die zou vrijdag opgehaald worden. Dit is echter niet gelukt. De taart zou om half 6
s avonds opgehaald worden maar ik kreeg die ochtend te horen dat het 12 uur zou worden, maar toen had ik al een afspraak bij de garage. Helaas had de opdrachtgeefster mijn reactie niet op tijd gelezen en werd ik gebeld dat ze al onderweg waren terwijl ik nog vast zat bij de garage. Erg vervelend maar niet mijn schuld.

Toen is afgesproken dat de taart morgen zou worden opgehaald, de tijd zou ik nog horen, en ik zou de taart in de vriezer doen. Hij is dus gisteravond in de vriezer gegaan. Omdat hij morgen opgehaald zou worden heb ik hem vanmiddag om 3 uur uit de vriezer gehaald en in de koeling gezet.

Maar net krijg ik bericht dat het morgen toch niet gaat lukken en of het volgende week kan. Maarja ik heb de taart al uit de vriezer gehaald en die staat nu dus al een paar uur in de koelkast te ontdooien. Ik durf hem niet opnieuw in te vriezen er zit nl. citroenkwarkmousse in.

Ik heb gezegd dat hij uiterlijk maandag opgehaald kan worden, dat hij dan niet bedorven zal zijn maar dat de taart wel gewoon minder vers is. Dat morgen ophalen gewoon optimaal is.

Dit kan toch wel? Ik vind het erg vervelend maar ja, vind dat het ook wel buiten mijn schuld om is..

2

Re: Spoedje!

Nouu, laatmaaar.. De taart wordt nu morgen toch opgehaald lees ik net.. phew..

3

Pffft, ze weten wel wat ze willen h

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Nou zeg...wat zijn dat voor mensen...

Groetjes marlies.

5

jeetje wat vervelend zeg... ik zou me wel 2 keer bedenken om ooit nog voor die mensen een taart te maken.

6

Je kan 'm indien nodig gewoon opnieuw invriezen hoor. Kwaad kan het niet. Maar lekkerder wordt 'ie er natuurlijk ook niet van.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

jeetje zeg. wat een gedoe. maar hoe willen ze de taart zelf bewaren nu dan....ze hebben hem duidelijk pas volgende week nodig als ik het zo lees. nou ja, dat is hun verantwoording nu natuurlijk.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

8

Hij is gelukkig opgehaald! Laten we het er maar op houden dat er een flinke vloek op rustte ;)

9

Ow gelukkig, ze hebben je niet nog een keer laten zitten. Wat hebben we toch een lastige hobby :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com