Onderwerp: bak vriendin?!....

Hi mn naam is Bernadette ben 21 jaar student en single mama van een lieve meid van 2! Ik kan me ontzettend uitleven in het verzinnen en maken van taarten! Nu is t zo dat doordat ik zo druk ben ik een klein sociaal leven heb heb ik veder totaal geen problemen mee want die vrienden die ik heb gaan voor me door t vuur! Maar ik zou t ook wel s leuk vinden om gewoon met iemand gezellig ideetjes op te doen en lekker te bakken en proberen. Ik woon zelf in Pendrecht (rotterdam-zuid) vlak bij de Slinge en als iemand t leuk zou vinden om met mij gezellig te freubelen laat t me dan ff weten!!!! Kunnen we gelijk ook van elkaar leren! :D

Groetjes Bernadette

2

Re: bak vriendin?!....

dit heeft niks met dit toppic te maken maar heb jij mijn mail gehad?

3

Welkom op dit verslavende forum!

Verhuizen van babbel  -----> stel je voor ;)

ha ha had niet door dat ik m hier had gezet! weet alleen nie hoe ik m nu hier weg kan halen?

5

hij staat nu op de juiste plek ;) (ik kan nl toveren :-D)

Waar staat ie nu dan niet bij een babbel na t bakken want daar zie ik m nie staan ??? :/

7

bernadettemeulendijk schreef:

Waar staat ie nu dan niet bij een babbel na t bakken want daar zie ik m nie staan ??? :/

Stel je hier voor staat die nu :)

ja ik vat m nu !! Duurde ff! Tis al laat voor mij! Ik wou m alleen bij de babbel hebben staan omdat ik me namelijk al voorgesteld heb en ik nu meer op zoek was naar taartenbaksters die zin hebben in een freubeldag of/en een bak koffie?

9

Voor een dagje/ochtend/middag/avond gezellig fr

10

Nathalie schreef:

Voor een dagje/ochtend/middag/avond gezellig fr

11

Nee hoor O-)

hahaha t gaat weer lekker hoor!! :lol: Spaar je krachten !!! Anders ben ik elke x mezelf kwijt!!  :S

13

Hallo Bernadette,
Ik wil graag samen met je freubelen hoor! Ik woon in Tilburg, maar heb een auto dus ik kan er zo zijn. Ik zal mij even kort voorstellen: ik ben Syl, single moeder van een zoon van 7 en een dochter van bijna 2. Mail maar wanneer je zin hebt om iets te maken!
gr. Syl

groetjes Syl

14

Welkom op dit verslavende forum! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren