1

Onderwerp: goedkoopste webwinkel Engeland

...die zou ik graag willen vinden!! Wie kan me daarmee helpen. Heb bekenden daar wonen en wilde bij hen wat laten leveren om het door iemand te laten meenemen naar Nederland.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: goedkoopste webwinkel Engeland

Je kan het vanuit Engeland ook laten opsturen. je zit natuurlijk wel met de hoge verzendkosten, maar niet met invoerrechten

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Ik bestel altijd bij www.cakecraftshop.co.uk en die vind ik goedkoop en erg snel. Ik heb toevallig maandag een hele lading besteld en die is donderdag bij mij aangekomen. Er was vorige keer dat ik iets besteld had iets fout gegaan en dat hadden ze meteen heel goed opgelost. Ik ben erg over die online winkel tevreden.

4

monique53 schreef:

Ik bestel altijd bij www.cakecraftshop.co.uk en die vind ik goedkoop en erg snel. Ik heb toevallig maandag een hele lading besteld en die is donderdag bij mij aangekomen. Er was vorige keer dat ik iets besteld had iets fout gegaan en dat hadden ze meteen heel goed opgelost. Ik ben erg over die online winkel tevreden.

Een hele mooie site....
Ik ga vlug kijken wat ik er kan bestellen voor de Kerst....;)

Groetjes Marlies.

5

ik heb een hele goede ervaring met Piece of Cake Thame Dat zijn voor mij de Engelse Inge en Marianne

6

Nathalie schreef:

ik heb een hele goede ervaring met Piece of Cake Thame Dat zijn voor mij de Engelse Inge en Marianne

Me too :)
Maar of ze de goedkoopste zijn weet ik niet.

Groetjes, Carin

7

Carin schreef:
Nathalie schreef:

Me too :)
Maar of ze de goedkoopste zijn weet ik niet.

Heb net even een mini product vergelijk gedaan bij beide sites. Ik heb 5 willekeurige artikelen op beide sites opgezocht en de site "piece of cake" was op alle 5 het goedkoopst. Zag ook in het voorbijgaan dat ze veel meer keus hebben. Dus, alhoewel cakesandcraftsshop er "flitsender" uitziet...in mijn mini website-test zijn ze niet de winnaar!

Ik ga dus voor Piece of cake!!

Maar hoeveel verzendkosten ben je ongeveer kwijt bij Piece of Cake Thame??

9

Ik heb een aantal keer bij piece of cake besteld en de verzendkosten waren altijd redelijk. Gewoon naar gewicht. Het is alleen wel erg jammer dat je de verzendkosten pas weet als het van je credit card wordt afgeschreven. Je kunt wel aangeven dat je graag eerst de verzendkosten wilt weten. Dat heb ik de eerste keer wel gedaan, maar daarna niet meer.
En blijkbaar bestel ik daar dingen die ze niet op voorraad hebben want ik heb nog niet gehad dat mijn bestelling binnen 2 dagen werd verstuurd zoals op de site staat. Meestal pas na een week, 1 keer duurde het zelfs 2 weken. Ik kreeg toen ook geen bericht dat het wat langer zou duren :( Dat moest ik zelf vragen.
Dus hoewel ze wel goedkoop zijn, groot assortiment en problemen goed oplossen, kunnen ze soms iets langzaam zijn.

10

ik vind ook het assortiment en de prijzen van piece of cake in de UK het beste, maar de verzendkosten zijn vrij hoog, omdat ze versturen met 'signed for' en ook nog eens 2 pond ofzo handling kosten vragen. Ik kwam voor een klein pakketje al op 10 pond en dat was echt maar weinig, en je weet het ook niet vantevoren idd.

Ben ook op zoek naar een nieuwe, zoiets als wat zij hebben maar dan met wat lagere verzendkosten (want andere webshops uit Engeland zijn echt vaak lage verzendkosten)... :S

Mijn website: Presentaart

11

Piece of cake is ook heel goed met de service, opsturen kunnen ze (soms?) wel heel snel, ik had het met 2 dagen in huis. Ik heb ook altijd dezelfde dag nog antwoord gekregen op vragen via de e-mail.
Dus ik zou voor Piece of cake gaan!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Ook ik heb de beste ervaringen met apieceofcakethame. Ze laten ook altijd direct iets weten wanneer er iets niet op voorraad is. Ook de verzendkosten vallen heel veel mee, vergeleken met andere Engelse webwinkels.

13

Ik vind het vooral ook hele aardige en gezellige dames :Y. Ze worden weleens de engelse Inge en Marianne genoemd :D, maar of I en M daar blij mee zijn weet ik niet want Jenny en Norma zijn een jaar of 20 ouder :lol:

Overigens krijg ik ook altijd heel snel antwoord op mails. Ik ben zeer over ze te spreken. Ik heb alleen nog nooit pakketten laten verzenden dus daarover kan ik niets zeggen.

Groetjes, Carin

14 Laatst bewerkt door mascha (23-11-2008 20:07)

Joyce Lootens schreef:

Ook de verzendkosten vallen heel veel mee, vergeleken met andere Engelse webwinkels.

Daar ben ik het dus niet mee eens... ;)
Sommige webwinkels zijn wel duurder, maar een heleboel ook goedkoper!

Maar het is niet zo duur dat ik het meteen afraad ofzo hoor! Ik had het niet z

15

Ga toch maar voor de piece of cake. Heb het geluk dat ik dus geen verzendkosten heb aangezien ik het bij de moeder van mijn zwager laat bezorgen in Engeland :D

16

Ik las gisteren op teletekst dat de BTW in Engeland omlaag gaat naar 15%, laagst toegestane percentage in de EU.
Weet niet wanneer dat in gaat.

17

Hoi,

Ik heb ook spullen bij engelse vrienden laten afleveren vorige week. Ik heb een gedeelte bij a piece of cake thame besteld en een gedeelte bij design-a-cake.co.uk
Design lag na een dag al bij de mensen op de stoep. A piece heeft iets langer in beslag genomen. Over het algemeen is a piece wat goedkoper.

Succes!

18

En de webshop van squires kitchen dan?
Heb ik goeie ervaringen mee. Met de koers en de verzendkosten ben ik vaak goedkoper uit dan in NL... maar koop natuurlijk geen zware dingen daar, wel uitstekertjes en kleurstofjes enzo.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

19

deze misschien heb nog niks besteld maar heeft wel veel
www.cakescookiesandcraftsshop.co.uk

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

20

lilo schreef:

En de webshop van squires kitchen dan?
Heb ik goeie ervaringen mee. Met de koers en de verzendkosten ben ik vaak goedkoper uit dan in NL... maar koop natuurlijk geen zware dingen daar, wel uitstekertjes en kleurstofjes enzo.

Ja, daar ben ik ook erg over te spreken :Y Alleen is hun assortiment niet zo heel groot... Tenminste, wel groot maar niet enorm genoeg voor mijn hebberigheid ;) :lol:

21

maris18 schreef:

deze misschien heb nog niks besteld maar heeft wel veel
www.cakescookiesandcraftsshop.co.uk

Hiervan heb ik net vandaag m'n glitters en cookiecutters binnen gekregen: ik had ze zaterdag besteld, dus ik vond het wel snel geregeld. Ze hebben op het moment een aanbieding: vier voor de prijs van drie voor de cutters. :)
Er waren best wat verzendkosten bij, maar ze hebben inderdaad wel een grote keuze, en het pond staat toch lekker laag. :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>