Re: HOW TO taart eten
wow!! wat een mooie taart!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » HOW TO taart eten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wow!! wat een mooie taart!!
die is strak. gaaf plaatje ook gepuzzeld.
Wow! Wát een geweldig mooi puzzeltje! Hoe doe je dat toch, met die zwarte lijntjes? Geeft zo'n mooi resultaat vind ik!
heel erg leuk!
Super, en die zwartelijntjes worden nog je handelsmerk zo strak!!
oh oh oh wat een leuke en zeeeer strakke taart en die lijntjes..ja ja dat wil ook weten hoe dat gaat/moet..
Heel mooi!
wat een regen aan complimenten 
Erg leuk om te lezen!
Die zwarte lijntjes maak ik nu 'gewoon' met de sugargun (die ik op mijn verjaardag heb gekregen, daarvoor rolde ik ze met de hand....). De sugargun is mijn beste vriend! MMF en ik zijn ook goede maatjes 
Wat kan jij toch prachtig puzzelen! Ik vond je Ed, Edd en Eddy al bijna niet te geloven, maar deze is net zo schitterend! Enne ik zou eerst even diep uitademen voor ik de hap zou nemen...
groetjes Sas
wat een regen aan complimenten
Erg leuk om te lezen!Die zwarte lijntjes maak ik nu 'gewoon' met de sugargun (die ik op mijn verjaardag heb gekregen, daarvoor rolde ik ze met de hand....). De sugargun is mijn beste vriend! MMF en ik zijn ook goede maatjes
Nou, die complimenten heb je dan ook echt verdiend hoor, die puzzels zijn zo "eigen handelsmerk achtig" van jou. Wil 'm graag een x proberen maar 't lijkt me een vreselijk gedoe. En dat je dat eerst met de hand deed.... jeeminee, met sugargun lijkt me al zo'n gedoe. Maargoed, proberen waard want 't resultaat vind ik echt meer dan GOED! Dankjewel voor je antwoord!
hij is echt super gaaf erg leuk
een compliment waard!!!!!
Groetjes, Mireille
Leuk 
Wow wat mooi strak!! Hahah ik weet hoe het moet 
Errug leuk, mooie taart! Staat het recept al bij de recepten? 
Geweldig!!!
Wat een prachtig plaatje! Supermooi gemaakt. Prachtig strak resultaat!
...die is leuk joh!!!
Heel erg gaaf gemaakt!!
ongelooflijk knap gedaan, Erika! groot compliment!
Ja heel mooi, je hebt indedaad echt een eigen stijl van puzzelen. Zo mooi strak, lijkt wel alsof het een printje is.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » HOW TO taart eten