Onderwerp: niet uitlachen hoor.... heb spuiten geprobeerd :O
gewoon een taartje bekleed en alles gewoon uitproberen, ziet er natuurlijk niet uit, zo alles op en door elkaar, maar was toch leuk om te doen.... en ook best lekker natuurlijk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » niet uitlachen hoor.... heb spuiten geprobeerd :O
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gewoon een taartje bekleed en alles gewoon uitproberen, ziet er natuurlijk niet uit, zo alles op en door elkaar, maar was toch leuk om te doen.... en ook best lekker natuurlijk
Nou, ik vind het knap! Het is mij nog nooit zo goed gelukt! Icing en ik zijn en blijven vijanden
Je hebt goed gekeken naar het filmpje op you tube ! (toch?)
Lijkt me ook zo gaaf als je dat goed kunt...
dat valt reuze mee toch. Is echt niet makkelijk om te doen hoor!
Hahahahahaha, zo grappig dat jij denkt dat we je gaan uitlachen. Tuurlijk doen we dat niet, ik heb hier al grote bewondering voor, ik doe het je niet na.
Ik vind het gaaf...:thumb:
Ik doe het je niet na...;)
Groetjes Marlies.
leuk zeg!! ik durf me daar nog echt niet aan te wagen....
oke je vraagt erom whahahahahahaha neenee grapje natuurlijk ik vind het zelfs gaaf ik herken die krullen van een taart van pooh en zo leer je alleen maar leuk dat je het hebt laten zien
Ik vind het ook knap hoor! Ik heb eigenlijk ook nooit echt icing geprobeerd nog (zondag wel) maar ik kan me voorstellen dat je icing misschien nog iets te dun is? het ziet er nog ietwat glazig uit... of zeg ik nu hele stomme dingen?
volgende keer gaat vast nog beter!
Nou t 'ís best goed gelukt toch?
Groetjes, Mireille
Leuk, die cornelli lace, staat ook nog op mijn lijstje, maar ben bang dat et niet lukt...
Ik vind het heel erg mooi hoor. Ben bang dat ik hier nog niet aan toe ben.
Nou, netjes toch! Dat heb je goed gedaan hoor; heb het zelf ook wel eens geprobeerd... zal de foto's maar niet laten zien
Toch mooi hoor,maar ik ga me er nog aan wagen omdat het super moeilijk is natuurlijk he!
ik heb 1 keer cornelli lace geprobeerd...en dat leek meer een kluwen wol waar een kat mee gespeeld had. Of een hoop spaghettie...maar bij lange na niet op taartdecoratie.
En dat is bij jou toch echt wel zo hoor, mooie decoratie.!!
Hoi kwebbeltje ziet er heel leuk uit ,maar heb een idee, als je nu een paar topics naar boven gaat zie je dat jolanda een leuk tafellakentje met motief heeft gekocht.
Als je dat motief of een ander motief op de fondant drukt ,kun je de lijnen naar gaan met icing.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » niet uitlachen hoor.... heb spuiten geprobeerd :O