Onderwerp: Hoe maken jullie die mooie parelrandjes op bijv. bruidstaarten....??
Hoi,
Waar ik nou zo benieuwd naar ben, hoe maken jullie die mooie parelrandjes om je (bruids)taart? Is daar een malletje voor?
Ben heel benieuwd...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe maken jullie die mooie parelrandjes op bijv. bruidstaarten....??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Waar ik nou zo benieuwd naar ben, hoe maken jullie die mooie parelrandjes om je (bruids)taart? Is daar een malletje voor?
Ben heel benieuwd...
ja een malletje!! zie de beadcutters op:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … kif211gjp1
Hoi,
Super bedankt voor je snelle reactie, ik ga 'm de volgende keer bestellen, maar ik lees ook via de beoordeling dat men er niet zo goede ervaring mee heeft.
Klopt dat? Wat zijn de ervaringen van anderen hiermee?
Hoi,
Is er iemand anders hier die hier goede ervaringen mee heeft?
Graag je reactie.
IKKE!!!
Je moet even weten hoe het werkt, Inge heeft het mij persoonlijk voor gedaan en nu gebruik ik 'm bijna bij elke taart . Het is inmiddels
Ik moet nog ergens een leukere, duidelijkere foto hebben, zoek nog even verder...
welke staat dan nu op je verlang lijstje? ,wil er ook een kopen
Carin, hoe moet je hem dan gebruiken? Want het lijkt mij wel een superhandig ding !
welke staat dan nu op je verlang lijstje? ,wil er ook een kopen
Alle anderen
Carin, hoe moet je hem dan gebruiken? Want het lijkt mij wel een superhandig ding !
Dat is bijna niet met woorden uit te leggen. Je moet het echt iemand zien doen . Dat was voor mij ook d
Ik heb hem liggen maar kan er absoluut niet mee overweg. Dus Carin, deel je geheim alsjeblieft want ik vind die randjes z
Oh, je was me net voor.
Ik heb hem liggen maar kan er absoluut niet mee overweg. Dus Carin, deel je geheim alsjeblieft want ik vind die randjes z
Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep
Ik snap um, goed ruimtelijk denkvermogen
Naja, eerst nog maar eens proberen.
Of je gaat het ff een keertje voor ons op film zetten
ahah
Maar ook ik wil hem graag een keertje aanschaffen.
jaaaa maak er een howto van
Nou Carin, plan maar een dagje, voordat je het weet staan er echt een aantal forumdames bij je op de stoep hoor:)
( en waarom doen mijn smilies het niet??)
Hoi Carin en anderen,
Ontzettend bedankt voor je toch wel duidelijke uitleg en uitnodiging!
Ik denk dat ik hem de volgende keer toch ga aanschaffen.
En als het me toch niet lukt, kom ik graag een keer bij jou langs!
Carin, dankjewel voor de uitleg, ik ga het zo zeker eens proberen !
o wat fijn, ik heb m net binnen met mn bestelling, ga het zo meteen uitproberen, moet lukken met deze tips!
Moet lukken met deze tips nou dat moet ik nog maar zien
ik geloof niet dat ik zo lekker duidelijk was
En iedereen is welkom hoor alleen een beetje ver rijden
ik laat het je weten ik vind dat je het best duidelijk heb uitgelegd, maar mss kom ik daar straks op terug, haha, al tierend met mn nieuwe cutter....
en met dit weer is oegstgeest wel heel ver weg ( kvin de supermarkt al ver vandaag met al die hagelstormen)
Carin,
Is die van 9 mm wel het handigst?
Ik wil er nl. ook graag eentje.
En misschien kom ik wel eens langs voor een demonstratie, ga toch vaak naar Katwijk (vanuit Alphen)....!! Jij had toch ook van die handige spuitzakken te koop (Sligro?)
Gr. Ineke.
Nou Carin, plan maar een dagje, voordat je het weet staan er echt een aantal forumdames bij je op de stoep hoor
( en waarom doen mijn smilies het niet??)
Spatie ervoor!
Carin,
Is die van 9 mm wel het handigst?
Ik wil er nl. ook graag eentje.
En misschien kom ik wel eens langs voor een demonstratie, ga toch vaak naar Katwijk (vanuit Alphen)....!! Jij had toch ook van die handige spuitzakken te koop (Sligro?)
Gr. Ineke.
Als je die van 9mm koopt, dan wil je die van 4mm erbij hebben. Als je die van 4mm koopt, dan wil je die van 9 mm erbij hebben.
Conclusie, koop ze maar gewoon allebei
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe maken jullie die mooie parelrandjes op bijv. bruidstaarten....??