1

Onderwerp: proef bruidstaart

Via mijn site kwam ik in contact met een dame die graag een simpel klein taartje wilde, enkel wat rozen erop en graag mokkavulling. Later bleek dat ze deze taart kwam bestellen omdat ze in 2009 gaat trouwens en benieuwd was naar mijn taarten. Hardstikke leuk dus. Ze kwam toch helemaal vanuit het noorden (ze werkt wel hier in de buurt).

Ik ben dus lekker aan de slag gegaan. Op de foto is niet te zien dat ik op de rozen wat shimmer dust en glitters heb gebruik. Ik heb het zoals ze wilde eenvoudig gehouden. Dat vond ik best even lastig omdat ik vaak toch het allemaal wat voller maak maar in dit geval vind ik het erg mooi geworden. De rozen komen zo mooi uit.

ook de mokka vulling was voor mij een eerste uitprobeersel. Omdat ik zelf niet zo van koffiesmaken hou had ik het nog nooit gemaakt. Maar nu ik deze heb geproefd (ja je moet toch proeven wat jeje klant meegeeft :)) ben ik van stag. Het was echt heerlijk!

Nu natuurlijk even de reactie van de klant afwachten over de smaak. Ze was in ieder geval helemaal happy met de buitenkant. En wat een vrolijk mens was het ! Echt een genot opm over de vloer te hebben. Ik hoop dan ook stiekum dat ik de bruidstaart voor haar mag maken.

http://www.sweetexpression.nl/images/taarten%20nov%202008%20034.JPG

en dit kleine taartje had ik ook nog niet laten zien. heel simpel en snel gemaakt. de juffen van mijn zontje kwamen ineens op huisbezoek. dus voor bij de thee. beertje had ik nog onder de stolp staan dus die kon ik er zo opzetten.

http://www.sweetexpression.nl/images/taarten%20nov%202008%20023.JPG

2

Re: proef bruidstaart

Wat een mooie taart zeg. Je rolroosjes ben ik jaloers op. De onderste taart is ook een schatje,

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Je rozentaart ziet er heerlijk uit.....hmmmmm

Groetjes Madhuri.

4

Leul, het verhaal achter de taart.
Ik vind je rolroosjes er ook mooi uitzien!
Binnen slepen die opdracht! Zeker als het zo een leuk mens is dan is het toch heerlijk als je daar de taart voor mag maken!

5 Laatst bewerkt door miekje70 (21-11-2008 08:16)

Wat een heerlijke taarten zeg! Echt helemaal geweldig!!
Maar gelijk een hele suffe vraag, hoe maak je die mooie rolroosjes?

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

6

Vind de roosjes taart juist door zijn eenvoud mooi.

7

Chique taart!

Groetjes,
Marja

8

Die opdracht krijg je vast! Dat moet toch helemaal lukken? Ik vind hem heel mooi!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Wat een mooi taartjes allebei!

10

Beide taartjes zijn erg mooi geworden zeg. Het komt wel goed met die opdracht!

Groetje,
Toetje

11

Ik vind ze allebei heeeeeel mooi!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

12

Wauw echt heel mooi gemaakt.
Vind de roosjes echt prachtig gemaakt