Onderwerp: proef bruidstaart
Via mijn site kwam ik in contact met een dame die graag een simpel klein taartje wilde, enkel wat rozen erop en graag mokkavulling. Later bleek dat ze deze taart kwam bestellen omdat ze in 2009 gaat trouwens en benieuwd was naar mijn taarten. Hardstikke leuk dus. Ze kwam toch helemaal vanuit het noorden (ze werkt wel hier in de buurt).
Ik ben dus lekker aan de slag gegaan. Op de foto is niet te zien dat ik op de rozen wat shimmer dust en glitters heb gebruik. Ik heb het zoals ze wilde eenvoudig gehouden. Dat vond ik best even lastig omdat ik vaak toch het allemaal wat voller maak maar in dit geval vind ik het erg mooi geworden. De rozen komen zo mooi uit.
ook de mokka vulling was voor mij een eerste uitprobeersel. Omdat ik zelf niet zo van koffiesmaken hou had ik het nog nooit gemaakt. Maar nu ik deze heb geproefd (ja je moet toch proeven wat jeje klant meegeeft
) ben ik van stag. Het was echt heerlijk!
Nu natuurlijk even de reactie van de klant afwachten over de smaak. Ze was in ieder geval helemaal happy met de buitenkant. En wat een vrolijk mens was het ! Echt een genot opm over de vloer te hebben. Ik hoop dan ook stiekum dat ik de bruidstaart voor haar mag maken.
en dit kleine taartje had ik ook nog niet laten zien. heel simpel en snel gemaakt. de juffen van mijn zontje kwamen ineens op huisbezoek. dus voor bij de thee. beertje had ik nog onder de stolp staan dus die kon ik er zo opzetten.