Onderwerp: Witte marsepein
Als je normaal naar marsepein kijkt ziet dat er iets geel/beige uit.
Hoe krijg je die "spierwit". Is daar ook een kleurgel of iets anders voor.
Desiree
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Witte marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als je normaal naar marsepein kijkt ziet dat er iets geel/beige uit.
Hoe krijg je die "spierwit". Is daar ook een kleurgel of iets anders voor.
Desiree
Ja een poeder en gel die is ook in de shop te koop. Daardoor wordt het erg mooi wit. Heb gister toevallig een taart gepost die ik ook met dit spul heb gekleurd.
Ik kleur met de poeder van Sugarflair en vind dat ook goed wit worden Maar wil je echt spíerwit, dan kun je denk ik beter voor rolfondant kiezen.
Welke marsepein heb je? De funcakes is veel geler dan de extra blanke.
Je kunt het beste zo blank mogelijke marspepein gebruiken als basis. Des te minder kleurstof heb je nodig, dus des te minder het gaat plakken.
Ik gebruik de witte kleurstof van Americolor, die van Spectrum is ook erg goed. Ik vind dat echt de allerbesten!!!!!
Ik had eerst de marsepein van de Aveve. Maar moet volgende week nieuwe halen en dan wordt het vermoedelijk de marsepein van bij het Suikeratelier. Hoe die is weet ik niet. Zal het jullie laten weten.
Desiree
De extra blanke is beige, dus niet gelig. succes en hopelijk hebben zij ook lichte.
Ik heb dat poeder uit de webshop en dat werkt echt fantastisch!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-O4RHBOWT.jpg
Al het wit op deze taart is van witgekleurde marsepein... Ik had niet verwacht dat het zo wit zou worden, het is echt superspul. Zeker als je de extra blanke marsepein als basis gebruikt zou ik het zo op een bruidstaart gebruiken!
Ik gebruik de blanke marsepein en heb die gekleurd met
Die ik had gekocht in de webshop van Wilton Icing kleurstoffen.
Het is echt heel mooi wit geworden, en ik heb het gebruikt voor een bruidstaart.
succes!
Groetjes, Mireille
Ik heb net ruim 3 kilo extra blanke gekleurd met amirocolor.
Het is bijna helemaal wit, maar het flesje is nu ook helemaal leeg.
Dus wel veel van nodig.
hallo,ik heb in mijn onwetendheidbusje sugarflair- superwhite gekocht om de marsepein wit temaken is dat primea en hoeveel moet ik gebruiken,wie weet het. gr tineke
Begin met een half theelepeltje, hoe meer marsepein je hebt, hoe meer er in moet Wel heel goed kneden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Witte marsepein