1

Onderwerp: Mini Tiered Cake pan

Hallo,
Ik overweeg om een Mini Tiered Cake pan bij de webshop te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Liggen die taartjes of maak je ze staand door 2 aan elkaar te 'plakken'. Het is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik vind het idee zo leuk!

Re: Mini Tiered Cake pan

Mij lijken ze ook zo leuk!!!

maar heb ze niet :P dus kan je geen info er over geven...

3

Hoi Penny,

Ze zijn echt liggend, ze kunnen niet staan. Ik vind ze zelf wel erg leuk, maar wel wat plat voor taartjes. Ik vind ze ook erg leuk als koeken te bakken en dan te glazuren. Bijv. voor een kinderfeestje ofzo....

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Oh, jammer dat ze liggend zijn... Dank je wel Inge. Bestaat er ook zoiets staand? lijkt me zo leuk om een mini stapeltaart voor iedereen te maken voor de Kerst.

5

Als je zoiets bedoelt http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=23653 Kan je het ook zelf maken. Door uit je biscuit  rondjes te halen. En die te bekleden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Ja, dat bedoel ik!  Het leek me alleen veel makkelijker om ze in 'vorm' te bakken en dan als geheel te bekleden. Maar zo zou je ook verschillende kleuren laagjes kunnen doen. Ook leuk!
Ik ga dit eerst eens proberen voordat de bakkast uitpuilt van spullen die ik toch maar een keer gebruik....hihihihihi

Dank je wel voor de tip Jolanda71!