1 Laatst bewerkt door lune (20-11-2008 11:08)

Onderwerp: tele gliter mega...........

tubbie, mindy :D

en hij moest vooral glitteren, nou dat kwam mooi uit met mijn 10 nieuwe potten glitter :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VN6G7DYJ.jpg

en voor haar zusje (was 1 taart besteld met 2 namen, maar vond het niet kunnen, een eigen taartje gemaakt, had toch nog bolletjes in de vriezer)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NZ3TVWH.jpg

ze vond m geweldig en ook super dat Naomi haar eigen taartje had

vergeet ik nog bijna te zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met de telebumbamindycarsnijn taarten, ik wil nou wel eens mijn leuke rollers en uitstekers uitproberen :D

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: tele gliter mega...........

Super gilttertjes!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Wat een glitter Mindy zeg ;)
Heel leuk! En ook je kleine tubbie taartje is erg mooi!
Grappig dat jij er zat van bent, ik mag 4 januari mijn allereerste Bumba (stapel) taart maken! En daar ben ik zo blij mee :Y
Maar voor mij is het ook de eerste keer ;)

4

He wat cool zeg al die glitters! Jij mag he tdan gehad hebben met die figuren, maar wij echt nog niet hoor.
Vidn ze nog steeds er gleuk om te zien.

mooie taartjes!! mooie glittertjes!!
En je hebt helemaal gelijk dat je gewoon graag je matjes, rollertjes, uitstekertjes wil uitproberen!!! zo komt het er nooit van! tsja... of je moet een mooie teletubbie taart met groene (gras) bekleding met het teletubbie huisje erboven op moeten maken en er een prachtig mooie paisleymotief overheen willen doen....??? weer eens wat anders toch?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Ze zijn LEUHEUK!!!

Maar begrijp hoe je je voelt, ben de kindertaarten ook een beetje zat, wil ook liever echte mooie dingen maken!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

wel leuk hoor en idd ik ben ook een beetje die kidstaarten zat aan het worden, op een gegeven moment heb je het idee dat je alleen maar hetzelfde aan het doen bent. ik heb dat met die f*cking TT. maar je kan natuurlijk ook je rollers in een kindertaart verwerken, bijv. zoals ik het Brum en Littlest Petshop gedaan heb? misschien een idee? misschien ook niet :+ ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Wat een mooie! Aan glitters geen gebrek en wat lief dat je er een bolletje hebt bijgemaakt!

9

Daar is die mega muts dan, nou, ze kijkt goed uit d'r oogjes hoor! Lekker bling bling erop (10 potjes maar? ;) ), helemaal top! Eigen taartje voor kleine naomi, is ook wel veel leuker.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

leuk :) en die mega mutsie glitterd echt heerlijk :D

11

Ze zijn leuk hoor.
Wat voor potjes glitter zijn dat precies? Kunnen we die in de webshop krijgen?
'k heb n.l. laatst rainbowdust gekocht, sparkle range en die blijkt niet geschikt te zijn om hele taart mee in te smeren. Staat wel non toxic op maar is meer voor decoratie, bv figuurtjes op ijzerdraad. Baal ik stevig van.

12

Deze zijn van edible art......zie ongeveer bij iedereen buit Birmingham :D
Wie de meeste heeft weet ik ik niet, maar Jos

Alles goed???? nee 3 fout

13

@ smarianne: Ook deze glitters van Edible Art zijn eigenlijk niet bedoeld voor consumptie. Dus wel Non-toxic maar niet verteerbaar. Maar als je het gedoseerd gebruikt bv de letters dan kan het geen kwaad. (deze manier van Lune ook niet want het ligt er niet dekkend op)

Lune, je hebt weer een leuke versie van dat mens gemaakt! En als je eens wat anders wil: maak voor jezelf een mooie, sierlijke taart en dan zien mensen wat nog allemaal mogelijk is. Neen zeggen is anders nog een andere mogelijkheid. ;)

14

smarianne schreef:

Ze zijn leuk hoor.
Wat voor potjes glitter zijn dat precies? Kunnen we die in de webshop krijgen?
'k heb n.l. laatst rainbowdust gekocht, sparkle range en die blijkt niet geschikt te zijn om hele taart mee in te smeren. Staat wel non toxic op maar is meer voor decoratie, bv figuurtjes op ijzerdraad. Baal ik stevig van.

Ja klopt wel, dat staat bijvoorbeeld ook op kinderkleurpotloden. Maja je eet niet zo;n heel potje op toch? Beetje glitters hier en daar is echt niet erg.

en dames, het heet geen edible art, want dat zou raar zijn, dat betekent eetbaar.... het heet: EDABLE ART en wat edable betekent... dat weet ik niet.....

groetjes Tirza     

15

ik bedenk me nou toch zoiets raars... als je zo;n heel potje glitters op zou eten... glitters die niet verteren... zou je diet glitters dan ook weer uitp**pen?? Dan heb je wel een mooi glitter dr*lletje in de pot liggen!

hahaha lune, je weet het, ik ben weer een beetje gek aan het doen....

groetjes Tirza     

16

Wat mooi zeg!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

17

Shiny shiny, wat een sprankelende taart en superleuke tubbie!

Groetje,
Toetje

18

Lekker glitter grietje! Hij is mooi geworden.
Ik heb nog nooit een MM gemaakt. Heb dan ook zeer veel jongens in de familie en de meisjes zitten nog in de bumba en TT fase! Heb in ieder geval genoeg inspiratie op dit forum. Zit trouwens niet te wachten op die ogen.....Woeaah!

Groetjes Suzanne.

19

Ik kan het me voorstellen.....Ze mag er weer zijn, maar ja, dat weet je nu wel ;)
Het is zoals Nathalie zegt: mensen kijken in je album/op je website wat je maakt en wijzen dat aan. Dat merk ik ook. Dan roep ik nog, dat het alleen de taarten zijn, die ik al gemaakt heb, maar dat er nog veel meer mogelijk is.
Tja, ik denk dat er niets anders voor je opzit:  aan de dummies een freubelen maar!

Groet, Jolanda

20

Wow zeg. Glitteren doet ze. Heel mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

21

ondanks dat je het er mee gehad hebt... vind ik ze erg leuk geworden! Maar ik begrijp het wel hoor!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

22

Ze zijn leuk lune!

Groetjes Sandra

23

Hmmmm :think:, glitters ....... waar heb ik dat vaker gezien???????

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl