Re: Wie bestelt mee first impressions molds??
ik wil ook wel meedoen!!!!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wie bestelt mee first impressions molds??
ik wil ook wel meedoen!!!!
jaaa ik ook !! ik hoop dat het doorgaat want vind ze superleuk en schattig en moet nog aardig wat babietjes maken
Nou ik wil ook wel meedoen, nu alleen nog even neuzen wat ik wil
Ik wil ook mee doen hoor wel of het nog kan
Het is wel zo dat je voor 45 euro zonder de verzendkosten geen extra kosten hebt,
dan zou het eventueel ook als 'gift' verzonden kunnen worden,
en boven de 45 euro moet je nog belasting betalen....
dus dan krijg je nog een bedrag bovenop de verzendkosten...
Ik wil ook meedoen
In ieder geval...Ik heb er al lang 10.
Ik wil meebestellen voor: Jolanda, Nikky, Babs, Misty, Rolo001, Nelleke Roseboom, Roggeknorrie, Knubje en Monique53.
Dat zijn er (samen met mij) de eerste 10 personen. Sorry voor de rest, maar voor meer dames bestellen vind ik te bont worden!
ik ga me even informeren op de site en stuur deze mensen een mail...
Voor de rest...succes met bestellen
Even voor de duidelijkheid, diegenen die bij de 10 horen heb ik gemaild, De rest mail ik niet terug aangezien ik bijna 25 mails heb gekregen
He balen, had graag ook mee gedaan Volgende keer beter!
Even voor de duidelijkheid, diegenen die bij de 10 horen heb ik gemaild, De rest mail ik niet terug aangezien ik bijna 25 mails heb gekregen
Whaha handeltje beginnen meis
Je kan beter even wachten tot na 1 december...volgens mij gaat dan het bedrag dat je zonder extra kosten mag invoeren omhoog naar 150 euro!
Je kan beter even wachten tot na 1 december...volgens mij gaat dan het bedrag dat je zonder extra kosten mag invoeren omhoog naar 150 euro!
oeee....da's een goede tip! Zal eens neuzen op het web!
ik had een kerstboom besteld.. als je het na 1 december doet zal hij dan nog wel optijd binnenkomen? heeft iemand toevallig al ervaring?
zijn er nog meer die gaan bestellen ik zou ook graag een baby'tje willen
Ben ik te laat nu???
Gaat er nog iemand bestellen of misschien kan iemand hem uit Birmingham meenemen?? please ...
groetjes Tineke
Is er nog iemand anders die de babymold gaat bestellen?
Dames waar ik voor ga bestellen....ik heb pas 4 bestellingen en als het goed is hebben jullie allemaal een mail van mij gekregen. Aub mij mailen met je bestelling!!!
je hebt mail
van mij ook :D
Ik zou hem ook wel willen hebben....;)
Groetjes Marlies.
Ik zou hem ook wel willen hebben....;)
Groetjes Marlies.
Als er nog iemand van de oorspronkelijke 10 uitvalt, laat ik het je weten.
ik wilde ook zoooo graag, maar helaas dus.....
Ik zou ook graag mee willen doen
We kunnen toch een nieuw groepje vormen? Wie bestelt nog niet bij Kadohke? En wie wil nieuwe bestellen? En wie weet meer over die belasting na 1 december?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wie bestelt mee first impressions molds??